|
Post by Madjic on Nov 21, 2007 22:15:21 GMT 2
Glimlachte zwak en knikte. "Ja, goed idee." Ze keek naar zijn kin inplaats van zijn ogen. Op de een of andere manier lukte het haar niet hem direct in zijn ogen aan te kijken.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 22, 2007 20:55:53 GMT 2
Devon glimlachte. Hij verborg zijn teleurstelling goed. 'Je hoeft neit zo verlegen te zijn. Het is neit erg. Je hoeft van mij niks te doen dat je neit wilt. Kom op, we gaan, ik ben uitgeput. Het is echt een eind van Cuba naar hier, zelfs als je verdwijnseld.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 22, 2007 21:43:07 GMT 2
June knikte. "Kom maar." Ze voelde zich niet geheel zichzelf, dit was zo vreemd. Ze voelde zich zo vreemd door hem en niet alleen door net, maar door zijn hele wezen. Ze vervolgde haar weg weer naar de leerlingenkamer.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 25, 2007 21:10:21 GMT 2
Devon hield Cane strak. De dingo was het stilstaan zat geworden en probeerde naar iedereen die langs hen liep te happen of tegen aan te springen. de jongen tropk hem dan met een rukje aan het touw terug. 'Waarom heb ik ooit een dingo genomen?'mompelde hij.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 25, 2007 23:21:19 GMT 2
June glimlachte zwak. "Omdat je hem niet kan missen als hij niet bij je is misschien?" Deed ze een poging hem te hulp te schieten.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 15:32:23 GMT 2
devon trok haar eventegen zich aan en agf haar een kus op haar voorhoofd. 'Blij dat ik een slim meisje bij me heb, anders had ik hem misschien wel weg gedaan. Nee hoor,'lachte hij. 'Het is eigenlijk een heel vreemd verhaal waarom ik een dingo heb, Gelof me, dat wil je neit weten.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 20:56:57 GMT 2
June trok een wenkbrauw op. "Nee ik geloof je niet." Zei ze weer wat meer op haar gemak bij hem. "Vertel, waarom heb je een dingo bij je?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:01:42 GMT 2
Devon zuchtte diep. 'Dit is nogal vreemd, maar toen ik jong was, rende ik veel rond op de vlaktes rond ons huis. We woonden heel vroeger echt in the mittle of no were. Ik speelde daar met de dieren en werd opgenomen in een troep van dingo's. Ik was een van de welpen. Heel vreemd.' Hij zweeg even en dacht terug aan zijn huis. Zijn huis van vreoger. 'Ik ben die beesten echt gaan misse toen we verhuisden dus nam ik een dingo als huisdier. Maar het zijn geen huisdieren. Ze zijn wild.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 21:10:03 GMT 2
June lachte. "Ah wat schattig. Je werd als een soort hondje gezien." Zei ze op een toon alsof ze tegen een puppie aan het praten was. "Maar Cane is wel vrij rustig of niet?"
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 21:18:49 GMT 2
Devon lachte. 'Ik was alles behalve een hondje. Ik was een wild beest. Wel een schattig wild beest, maar oh, als je dit ooit tegen me gebruikt...' Hij grijnsde en lachte toen. Hij was neit erg overtuigend. Hij knielde neer en de dingo sproong meteen tegen hem aan en begon zijn gezicht te likken. 'Rustig is overdreven, maar hij is wel lief. Geen kwaad in dit hele beest.' Hij aaide de dingo over zijn kop en gaf hem een paar klopjes op zijn zij.
|
|