|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 21:27:19 GMT 2
June lachte. "Geen zorgen, my lips are sealled." Zei ze met een knipoog. "Ik had je toen wel willen zien, vanaf een afstand, voor het geval die dingos me als een bedreiging wouden zien. Maar bij deze ben ik niet meer de storende factor in ons tripje naar de leerlingenkamer." Grinnikte ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 22:07:26 GMT 2
Devon stond op en lachte. 'Ja, we scheiten inderdaad niet erg op he? nou, laten we proberen om voor vijf minuten nergens voor te stoppen of terug te lopen. Is dat goed?' Het maakte hem neit uit hoelang ze erover deden.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 26, 2007 22:20:33 GMT 2
June lachte opnieuw. "Dat lijkt me een nobel streven. En ik hoop dat het ons lukt, al heb ik er mijn twijfels over. Maar nogsteeds ben jij bij deze de oorzaak van alle onderbrekingen."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 26, 2007 23:58:25 GMT 2
Devon grinnkte vals. 'Ik hou van onderbreken. Lessen, gesprekken, wandelingen, relaties... gewedig. Zolang het te verbreken of onderbreken valt, dan ben ik in de buurt. En is er iets verknalt, dan neem ik graag de schuld op me.'
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 0:29:05 GMT 2
June lachte. "Nou mooi. Dan weet ik wie ik voortaan voor alles de schuld kan geven, dus bereid je maar voor hoor. Normaal krijgt een vriend van mij alle schuld en dan krijg ik tegenspraak, maar iemand die niet tegenspreekt is veel leuker."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 0:32:34 GMT 2
Devon barstte daarop in lachen uit. Hij gaf geen antwoord meer en liep lachend en grinnikend verder. Ergens op een trap keek hij haar aan. 'Je bent erg grappig,'merkte hij droogjes op.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 27, 2007 0:37:04 GMT 2
June keek Devon eerst verbaasd aan en schudde daarna zacht grinnikent haar hoofd. "Dank je, maar blijkbaar komt dat dan door jou ofzo. Want meestal is dat toch niet hoor."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Nov 27, 2007 12:46:57 GMT 2
BEDANKT VOOR HET WACHTEN
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 27, 2007 14:18:35 GMT 2
( je was lang weg Jesjoy! *knuffelt*)
|
|