|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 22:35:40 GMT 2
DEvon haalde zijn schoduers op. 'Misschien is dat gewoon iets wat je niet van jezelf wist. Ik leer je nog wel om volledig jezelf te zijn en jezelf te uiten. Het komt wel goe met ou.' Hij grinnikte vrolijk en sloeg een arm om haar heen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 29, 2007 23:29:52 GMT 2
June schudde lachend haar hoofd. "Nou bedankt. Ik hoop alleen dat dat niet al te lang duurt, want anders ben ik hopeloos verloren. En dat is niet zo leuk, lijkt me zo."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 29, 2007 23:53:52 GMT 2
Devon trok haar tegen zich aan. 'Doe niet zo raar. Ik bedoel alleen dat er heel veel dingen aan jou zijn die je volgens mij zelf niet eens weet. Gewoon omdat je nooit jezelf de kans gaf om die karaktertrekken naar buiten te laten komen. Misschien krijg ik je wat rustiger en relaxter. zodat je dat wel durft.'
|
|
|
Post by Madjic on Dec 1, 2007 1:57:17 GMT 2
June keek Devon even zijdelingsaan. "Nee, je maakt me alleen maar gespannener." Zei ze zacht en glimlachte een beetje verlegen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 1, 2007 16:25:58 GMT 2
Devon keek haar verbaasd aan. 'Hoe kan dat nou? Ik ken meisjes die flauwvallen als ik tegen ze praat. Ik ken meisjes die zo'n beetje naakt voor me gan staan in de hoop dat ik tegen ze praat. Jij lijkt me toch wel vrij op je gemak.. waarom zou je onzeker zijn? Je bent leuk.' Hij keek weer weg en liep verder.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 1, 2007 16:39:58 GMT 2
June slikte. "Omdat ik eigenlijk niet weet hoe ik me moet gedragen." Ze keek naar de grond die voor haar voeten voorbij gleed. "Dat weet ik nooit precies."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 20:52:08 GMT 2
Devon glimlachte en streek zacht met de rug van zijn hand over haar wang. 'Je moet je grdragen alsof je alleen bent, in de lekkerste kleding, met je lekkerste schoenen op je verjaardag. Gewoon op je gemak en jezelf. Wees neit bang wat adneren van je denken. Je vrienden nemen je zoals je bent en de rest is je gewoon niet waard.' Zijn glimlach was oprecht, net zoals de twinkeleing in zijn ogen en het snelle bonsen van zijn hart.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 3, 2007 21:10:48 GMT 2
June richtte haar hoofd op en keek Devon aan. "Maar zo ben ik mezelf. Een verlegen en stil meisje dat haar mond niet open trekt als ze iemand leuk vind!" Zei ze boos. Maar niet boos op hem, maar op zichzelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 3, 2007 23:36:10 GMT 2
Devon was niet odner de indruk van haar boosheid. 'Echt? als jij alleen bent en je hebt muziek ahrd op staan, ga jij dan verlegen in een hoekje staan? Ga je niet helemaal los, omdat toch niemand je ziet?' HIj begon te lchtdrummen, gooide zijn denkbeeldige stokjes in de lucht en speelde weer verder. Hij grijnsde vrolijk.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 3, 2007 23:47:56 GMT 2
June wende haar hoofd af. "Nee. EN ik mag de muziek niet hard aanzetten, want dan word mijn stiefvader woedent." Zei ze zacht. Ze keek even naar de schilderijen aan de wand voor ze verder ging. "Als ik alleen ben dan ga ik lezen of zo iets."
|
|