|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 13:43:39 GMT 2
Devon glimlachte. 'je ijkt op Shirie, wist je dat? Onder dat verwaande uiterlijk en dat hyperactieve gedrag zit een huismuis die het leifste zit te lezen of rustig muziek lusiterd in ruime slobberkledinge. Ach, mijn pa wordt gek als ik de muziek hard aan heb, maar dat kan me erg weinig schlen. dan hoor ik hem gewoon niet. "Sorry pap, hoor je niet, de muziek!"' Lachend dacht hij terug aan de blik van zijn vader.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 17:54:29 GMT 2
"OKe genoeg geflirt en gedinges. Nu ben ik weer aan de beurt" HIj grinnikte terwijl hij zijna rmen over elkaar deed. "Ik heb me nog niete ens kunnen voorstellen" Zei hij terwijl hij naar Devon keek. "Ik ben Ace Durango" Hij hield zijn hoofd iets schuin. "En bedankt dat je zo aardig ebtn tegen me" Hij grinnikte terwijl hij even naar June keek.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 19:19:24 GMT 2
June keek even naar Ace en daarna weer naar Devon. Ze hield haar mond maar, misschien ook wel zo wijs. Want ze zou zichzelf niet zo snel met Shirie vergelijken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 4, 2007 20:14:03 GMT 2
Hij rolde even met zijn ogen maar liep toen maar naar de trap waar hij ging zitten. Op dat moment huppelde Manuel zowat naar binnen. Bezem piepte en kraaide van plezier in de hand van Manuel. "Bloemetjes hier, en daar. En uhm overal" Zong hij terwijl hij daarna grinnikte. Hij lette niet edcht op de mensen om zich heen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 4, 2007 21:28:40 GMT 2
Devon draaide zich om naar Ace en knikte als groet. 'David Shadows. Sommige jongens zijn mijn aandacht waard, andere denken dat ze eht waard zijn. Ben er nog neit over uit wat jij bent.' Hij wendde zich weer tot June. 'wat is er? Je keek zo vreemd toen ik Shiries naam noemde. Ken je haar niet? Lijt me onmogelijk. Je weet wel, knap, donker, nogal arrogant en stuiterend...' Hij grinnikte. 'Nou ja, voor mensen die haar niet goed kennen.' Hij glimalchte en voelde de bekende vlinders, maar schudde ze meteen van zich af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 4, 2007 23:14:42 GMT 2
June glimlachte terughoudend naar Devon. "Jawel, ik ken haar wel. Maar niet zo hel goed." Haar blik viel op Manual en ze voelde zich even misselijk. Het was niet dat ze nog hoop had wat hem betrof, maar ze vond hem nogsteeds een beetje leuk. Ze schudde haar hoofd en wende zich snel weer tot Devon.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 10:30:06 GMT 2
Ace rolde met zijn ogen. "Manuel kom eens"[/b Hij wenkte Manuel. Manuel liep naar Ace. "What's up?" Ace grinnikte. "Wat ben je vrolijk. Wat gebeurd?" Hij keek Manuel onderzoekend aan. "Nee niks, niet veel iniedergeval" Hij beet op zijn lip en Ace knikte. Devon dacht echt goed te zijn. Grapjas. "Ik ben dus je aandacht waardig, je praat met me. En jij de mijne ook. Al ken ik je niet maargoed hoeft ook niet" Manuel was ondertussen weggelopen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:21:59 GMT 2
Devon glimlachte naar June. 'Komt vast nog wel. Ze is vaak bij me. Tenminste, dat was zo op onze school. Hier vast ook wel. Ze is evfen wennen, maar jullie mogen elkaar vast.' Hij draaide zich nog even naar Ace om. 'Als het niet hoeft ben je mijn tijd neit waardig. Weet ik dat voor de volgende keer.' Hij draaide zich weer om naar June en liep verder.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:23:59 GMT 2
Hijt rok zijn wenkbrauw op. "Pardon?" Hij grijnsde even terwijl hij zijn hoofdschudde. "Aleen de meisjes zijn jouw aandacht waardig zo te zien. Zon jongen zou ik niet willen June" Hij keek naar june terwijl hij opstond. "Ik ga maar even opzoek naar Joey en/of Shirie. Ik zie je" Zei hijt erwijl hij zijn handen in zijn zak deed en wegliep.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:27:51 GMT 2
Devon verstijfde en draaide zich om. 'Je gaat wat? Waar ken jij Shin en Kenneth van?' Hij noemde zijn vrienden altijd zo. Even verward bekeek hij d jongen opnieuw. Hi kwam hem niet bekend voor, maar was duidelijk wel het typ waar Shirie graag... Hij schudde zijn hoofd. Nors stak hij zijn handen in zijn zakken. 'Er zijn genoeg jongens mijn aandacht waard,'mompelde hij.
|
|