|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 18:29:16 GMT 2
June keek Devon even een beetje verbasd aan, maar glimlachte toen dankbaar. "Dank je." Ze boog naar voren en gaf hem een kus op zijn wang. "Daar zal je het mee moeten doen." Zei ze vrolijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:32:43 GMT 2
edvon glimlachte. 'geeft niet,'zei hij en gaf haar ook een kusje op haar wang. 'Het is lief. Kusje op wag betekend, wij zijn vrienden.' Hij gaf haar een kusje op haar neus. 'Kus op neus betekend, ik vind jou lief.' Hi ag haar een kusje op haar voorhoofd. 'Kus op voorhoofd btekend, jij bent belangrijk voor mij. En kus op mond..' Hij haalde zijn schouders op. 'Dat komt misschien nog wel.' Hij grijnsde breed.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 18:39:38 GMT 2
June legde haar hand op haar buik toen ze weer kriebels voelde. "Ja, misschien komt dat nog wel." Zei zij nog een keer. De plekken waar zijn lippen haar gezicht hadden gehaalt voelde nog warm aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:41:03 GMT 2
Hij straalde en voelde de bekende vlinders in zijn buik. Ze was het wel waard om op te wachten. Hij was geduldig. Hij liep verder, denkend aan hoeeel mazzel hij had. Hij vroeg zich af of er meer leuke meisjes waren zoals zij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 18:50:21 GMT 2
June grinnikte om Devons vrolijkheid. "Laten we nmaar verder gaan naar de leerlingenkamer? Ik denk dat je nog wel meer mensen wilt ontmoeten en wilt zien waar je moet slapen enzo."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 6, 2007 20:14:13 GMT 2
Devon knikte. 'Je hebt gelijk, Lief. Nou, laten we dan maar gaan.' Hij floot en Cane huppelte dichten naar hem toe.
(er is al topic bezig in leerlingen kamer. Misschien meot June weg gaan en straks terug komen?)
|
|
|
Post by Madjic on Dec 6, 2007 22:34:05 GMT 2
(is goed. Green, IK HEB LENZEN!!!!)
June keek voor zich uit en glimlachte toen ze het schilderij dat naar de leerlingenkamer leidde zag. Haar blik werd afgedwaald toen een uil haar aandacht ving. De witte uil met oranje vleugels en rug vloog op haar af en ze fronste haar wenkbrauwen. "Dragon." Mompelde ze en liet haar arm uit die van Devon gleiden. Ze stopte met lopen en stak haar arm uit, waar de uil voorzichtig op landde. "Devon, dit is Dragon... Of Edarin, hij reageerd op beide namen." Stelde ze hem aan haar uil voor.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 1:02:23 GMT 2
(cool! Zitten Ze een beetje goed?)
Devon glimalchte en streelde de aai over zijn veren. 'Het is een mooi dier. Ik heb zelf ook een paar uilen gehad, maar alleen Cane meegenomen. Ze zijn geen al te beste combinatie.' Hij hield Cane strak, die nu al naar de uil begon te happen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 7, 2007 17:35:28 GMT 2
(Ja, ik voel ze al bijna niet meer!)
Edarin kierde protesteren naar Cane. June slaakte een zucht toen ze het brief zag dat haar uil bij had. Ze haalde het voorzichtig eraf en rolde het open. Haar ogen schoten over het perkament en opnieuw zuchtte ze. "Het spijt me Devon. Ik vrees dat je het laatste stukje naar de leerlingenkamer moet lopen." Ze keek geergerd naar het perkament. "Een vriendin van me vraagt mijn 'hulp' bij haar huiswerk." Ze schudde haar hoofd en liet haar schouders ene beetje hangen.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 7, 2007 18:03:44 GMT 2
Devon staarde haar even aan. Vragen of ze zou blijven of het gewoon accepteren... Wat zou ze liever hebben? Hij zuchtte en knikte. 'Ik begrijp het. Jammer, ik vond het heel gezellig. Nou, k zoek mijn weg verder wel. Zie ik je straks nog?'
|
|