|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:43:48 GMT 2
HIj grinnikte en draaide zich om. "Naar mijn vrienden. Ik zit in griffoendor en tja. We zijn een beetje hetzelfde. Maar toch ook anders. Maar wat boeit jouw dat. Ik dacht dat ik je aandacht 'niet waard' was." Hij draaide zich weer om en grijnsde even.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:47:32 GMT 2
Devon gromde. 'Ze horen soort van bij mijn groep. Ik neem aan dat jij dat dan ook soort van doet.' Hij zuchtte geergerd. 'Ik neem aan dat jij ook een ex ofzo bent van Shin? Hoeveel heeft ze er echt al gehad? Met wie zou ze nu bezig zijn..' Hij balde zijn vuisten en kolkte van woede. Niemand kwam aan zijn meisje.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:50:07 GMT 2
Hij draaide zich rustig om en grijnsde nog steeds. "Nee we hebben nog niet gehad. En ik zou haar ook niet willen. Ze is mooi maar meer niet. Ze is neit echt mijn type denk ik zo. En je mag denken wat je denk hoor. We zijn gewoon vrienden dus..." Ace hield zijn hoofd schuin. "Maar, als je aan mij een hekel zou krijgen moet je dat ook gewoon weten." Hij haalde zijn schouders op en bleef zo staan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 17:52:34 GMT 2
Devon blies traag zijn adem uit en grijnsde tromfantelijk. 'Nee, geen hekel aan jou. Je bent goede concurentie, maar volgens mij ben ik veilig. Je lijkt niet geinteresseerd in mijn types. Dat is mooi. Ik merk het wel. Als Shirie je de moeite waard vind als vriend, wie ben ik dan om iets anders te zeggen?' Ze wilde je neit, he? Sukkel...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 17:55:43 GMT 2
Hij zuchtte even. "OKe, tja het is maar wat je wilt. En anders moet je het maar aan haar vragen hoe het zit. Ik moet weer verder" Zei hij terwijl hij nu helemaal omdraaide. "Ik zie je nog wel, ciao" Hij stak zijn hand op en liep rustig verder. Devon intresseerde hem wel ergens. Al zou hij wel even bij Joey en Shirie gaan informeren.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 17:56:15 GMT 2
June keek van Ace naar Devon en daarna naar de grond. "Ace." Mompelde ze en keek weer op. "Ace, doe alsjeblieft normaal."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:00:32 GMT 2
Devon haalde zijn schouders op en stak zijn arm uit, zodat June de hare erin kon haken. 'Maakt niet uit. Laat hem maar kletsen. Er is toch niks aan de hand? Je maakt zelf wel uit met wie je omgaat. Als je mij neit mocht ahd je me allang weg mogen sturen.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 5, 2007 18:03:03 GMT 2
Hij luisterde niet meer naar June. Hij grinnikte even teriwjl hij rustig wegliep. Ze zochten het voor dit moment maar even uit, vond hij.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 5, 2007 18:18:19 GMT 2
June zuchtte en keek Ace na. "Je hebt gelijk." Ze stak arm door de zijne. "Ik hou er niet van als mensen die ik wel mag elkaar niet zo mogen."
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 5, 2007 18:21:06 GMT 2
Devon glimlachte. 'Hoe kom je daarbij? Hij is cool. Een beetje te cool, maar dat maakt niet uit. We kunnen het vast wl met elkaar vinden, we meoten elkaar gewoon elren kennen.' Ik sla hem het liefste op zijn bek, maar dat hoef jij neit te weten. Hij glimlachte lief naar haar.
|
|