|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 16:28:48 GMT 2
Bill knikte "Hier kan ik wel op dansen, dat is een ding wat ik kan" zei hij lachend. Hij legde voorzichtig zijn handen op haar heupen. Als die daar hoorde tenminste. Hij had maar 2x in zijn hele leven op zo'n nummer gedanst.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 16:36:52 GMT 2
"Dat is ook niet zo heel moeilijk." zei Sara glimlachend. Ze voelde een tinteling bij zijn aanraking. Ze legde haar handen in zijn nek (of hoe je het ook wil beschrijven....). Ze stonden nu nog geen 10 centimeter van elkaar af.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 16:39:56 GMT 2
"Klopt, het is niet moeilijk, het is alleen heeeeeeel langzaam stapjes zetten en ronddraaien geloof ik..waarom heb ik dan ook maar 2x op zijn nummer gedanst?' vroeg hij lachend.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 16:46:35 GMT 2
Sara lachtte, maar antwoordde niet. Haar gedachten zweefden weg op de muziek, terwijl ze dansten. Haar blik liet Bill's ogen niet meer los. Ze genoot van de hele avond.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 16:55:40 GMT 2
"Vindt je het eigenlijk niet vreemd, make-up en nagellak bij een jongen?" vroeg hij ineens. Vele hadden hem ermee gepest en beter er meer van weten dan niks.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 17:05:17 GMT 2
Daar moest Sara even over nadenken. Ze had er nog nooit bij stil gestaan. "Nee." zei ze uiteindelijk. "Anders zou ik hier niet zijn. Of wel soms?" voegde ze er nog aan toe met een glimlach.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 17:07:21 GMT 2
Kort knikte Bill "Hm...daar heb je weer gelijk in, maar ik vroeg het gewoon omdat de meesten het vreemd vinden" Alleen Tom was de enige die hem niet had uitgelachen na zijn 10de verjaardag toen hij zijn stijl had veranderd.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 17:10:42 GMT 2
"Sinds wanneer maakt het uit wat anderen vinden?" vroeg Sara zachtjes. Haar kon alleen de mening van haar zus iets schelen. De rest kon de pot op als ze iets niet leuk vonden of het niet met haar eens waren als het om haar ging.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 17:13:14 GMT 2
"Geen idee, maar sommige beseffen niet dat je elkaar ermee kan kwetsen..beledigingen maken over uiterlijk of bepaalde hobbies..maar laat dan nu maar achterwege ok?' waarom was hij er over begonnen? Even zuchtte hij.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 17:19:07 GMT 2
Sara knikte. Ze snapte niet waarom ze er niet over was opgehouden nadat ze simpelweg zijn vraag had beantwoord. Ze wist ook niet waarom hij het had gevraagd. Het maakte haar ook niet uit. Alles kwam zoals het kwam en er echt iets aan doen kon ze toch niet.
|
|