|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 17:23:13 GMT 2
"Sorry...ik hoop niet dat ik het met deze vraag een beetje verpest heb" mompelde Bill. Verder wist hij niks te zeggen. Soms kon hij ook zulke stomme vragen stellen of stom reageren.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 17:30:52 GMT 2
(saartje gaat in herhaling vallen................)
Sara zei niks. Ze wist niet wat ze moest zeggen. De tien centimeter die nog tussen hen was liet ze verdwijnen met een klein stapje. Ze glimlachte nog even naar hem, voordat ze hem weer een kus gaf.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 17:41:41 GMT 2
Ow...dat is nog eens een antwoord" dacht Bill. Zachtjes zoende hij haar terug. Eigenlijk niet verwachtend dat er een tweede zoen zou komen in deze avond.
(Billie is romantisch,stil en verlegen XD)
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 17:46:17 GMT 2
(XD saartje is niet zo heel erg verlegen na een tijdje, stil meestal ook niet maar wel romantisch XD)
Sara's ogen sloten zich zodra haar lippen de zijne raakten. De vlinders in haar buik gingen als een gek tekeer en zij vergat alles om zich heen, behalve Bill. Dit keer verbrak ze de kus echter niet zo snel.
(ha! nu mag billie(boy) de kus verbreken..... en het spreekt toch hopelijk voor zich dat ze stil staan hea?)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 18:11:41 GMT 2
( Billie daar slecht in XD Maarja...*gaat toch maar doen* Zal ie niet leuk vinden hoor *heeft lol* en dat ze stil staan spreekt voor zich. Rondjes draaien heeft het gevolg van vallen XD)
Na een aantal seconden?(Minuten XD) verbrak Bill langzaam de kus die nog gaande was. Hij glimlachtte weer en veegde een plukje haar weg die bij haar gezicht hing.
(WUHAHAHA)
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 18:21:48 GMT 2
Sara opende haar ogen weer en glimlachte. "Antwoord genoeg?" vroeg ze zachtjes. Ze bleef gewoon zo staan als dat ze stond, lichtjes tegen Bill leunend. Ze had geen zin om een stap te zetten. Dat zou namelijk een stap weg van Bill zijn.
(XD)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 18:27:16 GMT 2
Bill knikte "Dat betekende vast dat ik het niet heb verpest. Door mijn vraag daarstraks" zei hij met een grijns. Hij sloeg zijn armen zachtjes om haar heen en glimlachtte opnieuw.
(Awh...das toch lief? XD)
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 18:34:39 GMT 2
(hartstikke)
"Hoe raad je het?" zei Sara lachend. Ineens herinnerde ze zich hoe zij en Mara altijd fantaseerden over de perfekte avond. In gedachten ging ze de avonden af doe ze hadden verzonnen. Ze kwam tot de conclusie dat er geen enkele van de fantasie avonden kon tippen aan de avond die zij beleefde op dat moment. Ze moest glimlachen bij die gedachten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 18:42:04 GMT 2
"Aha en waarom glimlach je nu ineens zo breed?" vroeg hij nieuwsgierig.
(Sorry..inspaloos)
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 19:13:12 GMT 2
(genoeg om wat mee te kunnen ) Sara keek hem lachend aan. " Ik moest er gewoon aandenken hoe Mara en ik vroeger altijd fantaseerden over onze perfekte nacht." antwoordde ze rustig.
|
|