|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 15:13:49 GMT 2
Sara had het voorstel gedaan om naar de hal te gaan. Bill was langzaam naar binnen gelopen en wachtte op haar. Ze had gelijk, de muziek was ook goed in de hal te horen. Even glimlachtte hij. Blij dat het niet meer regende,dat de avond mooi was en vooral omdat hij hier was met haar. (Langer kon ik niet verzinnen XD)
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 15:25:51 GMT 2
Sara liep naar binnen. Ze glimlachte naar Bill en liep naar hem toe. "Zie je, perfekt." zei ze lachend. Ze wist niet hoe de avond nog mooier kon worden. Zo gauw kon ze het ook niet bedenken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 15:31:15 GMT 2
"Inderdaad, je had gelijk" Eventjes lachtte hij en keek toen rond in de hal. Vrij weinig mensen liepen rond en de meesten gingen óf naar boven óf naar de grote zaal. Hun hadden ervoor gekozen om in de hal te blijven.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 15:34:15 GMT 2
"Anders had ik het niet gezegd." zei ze zachtjes. Langzaam maar zeker warmde ze weer helemaal op. Ze had niet eens door gehad dat ze zo koud was geworden. De mensen die door de hal liepen zag ze niet. Haar blik rustte op Bill, en op dat moment was hij de enige die ze zag.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 15:52:00 GMT 2
Bill keek ook naar Sara "Ehm.. dansen of praten?" vroeg hij zachtjes. Hij wist niet bepaald wat ze wou dus vroeg hij ernaar.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 16:00:08 GMT 2
Sara wist het niet. Het maakte haar ook niet uit. "Dansen?" zei ze uiteindelijk maar, ze fluisterde bijna.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 16:05:02 GMT 2
'ik vindt het goed" zei Bill, hij glimlachtte even en liep toen naar haar toe. "Welke dans is dit eigenlijk? ik kan ehm.. niet echt dansen"
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 16:11:36 GMT 2
"Geen flauw idee. Ik heb me geweigerd op dansles te gaan, dus..." antwoordde ze. Het boeide haar ook neit welke dans het was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 16:17:45 GMT 2
( Ik weet niks --" )
"Het enige wat ik kan is zingen en ehm.. niet dansen dus" zei hij. 'maar we proberen wel wat nieuwe pasjes ofzo?" kort grijnsde hij.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 16:23:13 GMT 2
(ik ook niet XD..... wacht.... toch wel)
"Ik vind het..." begon Sara. Ze brak de zin echter af aangezien er net een schuifelnummer werd opgezet. "Nou, dat probleem is ook weer opgelost." zei ze lachend.
|
|