|
Post by CherryOnTop on Aug 1, 2007 19:14:48 GMT 2
Bill glimlachtte "En, deze overwint zeker al je fantasy of niet?' vroeg hij lachend. Het was wel een leuke en geweldige avond.
|
|
|
Post by melien on Aug 1, 2007 19:19:18 GMT 2
Sara keek verrast. Hoe wist hij dat?, vroeg ze zich af. "Ja." zei ze zachtjes. Ze glimlachte. Op dat moment was ze gelukkiger dan ooit, zelfs gelukkiger dan toen ze de brief van zweinstein had gekregen. (XD)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 12:08:24 GMT 2
"ik kan wel goed raden,ookal was dit een gokje" zei Bill. Hij keek kort de hal rond. Het was leeg. Op 2 mensen na, hun. 'Wel leeg hier maar gezellig"
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 14:14:24 GMT 2
Nu nam ook Sara hun omgeving waar. "In tegenstelling tot de grote zaal ja. Daar is het zo druk als wat." zei ze glimlachend. Ze vond het wel beter dat ze niet in de drukke zaal waren maar in de rustigere hal. Er hing dezelfde sfeer maar het was een stuk aangenamer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 14:24:25 GMT 2
Hij knikte eventjes "ik geloof dat je daar niet eens de kans krijgt om te staan en waar gaan we het nu over hebben?" Het slownummer was afgelopen en dat hoorde je vanaf de hal. Een swingend nummer was nu bezig. Iets waar hij niet op kon dansen. Hij had haar nog niet losgelaten.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 14:28:48 GMT 2
Sara dacht even na. " Wat dacht je van nergens over?" zei ze. Ze legde haar hoofd op zijn borst (ik ga er maar ff van uit dat hij groter is ). Ze luisterde even naar het nummer, maar kende het niet.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 14:37:48 GMT 2
( Hij is 1,85 of iets groter zelfs in het echt XD )
"Nergens over? ook prima, dat betekend niks zeggen dus" zei hij. Hij verlegde zijn armen omdat ze nu met haar hoofd tegen zijn borst lag. Ook hij kende het nummer niet.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 14:49:31 GMT 2
(dus is ie groter...)
Sara genoot van het moment. Voor veel meer kon ze niet vragen. Ik hou van je.. zeg het nou maar gewoon. Ze wilde het zeggen, maar durfde het niet. Bang voor zijn reactie, bang voor een afwijzing.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 14:56:24 GMT 2
( Ja XD Hij is zelfs 25 cm groter dan mij geloof ik XD ik gok dat ik rond de 1,60 ben of iets groter enne kom je nog op Itsumo XD Er zijn 2 topics bijgemaakt; Ziekenhuis en skatepark. Niemand reageerd en ik verveel me dood XD )
Bill glimlachtte en streek kort met zijn hand over haar haren. "Je bent het liefste persoon die ik ooit heb ontmoet" mompelde hij toen zachtjes.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 15:06:16 GMT 2
(eerst hng afmake en dan op naar itsumo ) Zeg het nou maar. Sara besloot om er niet langer over na te denken. Ze keek hem aan en fluisterde zachtjes: " Ik hou van je..". Ze wist niet hoe hij zou reageren, maar liever een rare reactie dan het er nooit op gewaagd hebben.
|
|