|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 15:18:08 GMT 2
( Hng? O.o *hoort geboor in de kamer van zus* Aha,daar zijn ze al bezig met van alles weg te halen. Die slaapt vanavond op een matrasje XD )
"ik ook van jou" zei hij zachtjes terug. Hij glimlachtte, dat was niet zo moeilijk om terug te zeggen dacht hij. Ze was lief, eigenlijk te lief voor hem. Maar dat vondt hij altijd.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 15:26:07 GMT 2
(Hogwarts Next Generation ) Sara glimlachtte opgelucht. Was ik daar nou zo bang voor?, vroeg ze zichzelf af. (okeej... en toen wist ik nix meer te verzinne...)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 15:28:59 GMT 2
( OWWWWWWWWWWW XD Enne..ik weet ook niks meer XD 7 pagina's bij rozenperk *of meer* hier al 5 en ik de grote zaal een heleboel posten XD Dus je raakt inspiloos van gala )
Even wist hij niks meer te zeggen en kon alleen meer glimlachen. Pas maar op, kruisverhoor van Tommie dacht hij.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 15:33:22 GMT 2
(moet iets bedenken...... *denk*..... *denk*.... *denk*..... weet niks ... ik tiep wel gwoon wat) Sara werd uit haar gedachten gehaald door de klokslagen. Het was middernacht. Ze zag iets bewegen in haar ooghoeken en keek opzij. Daar zag ze nog net Peeves die zich verstopte. " We hebben bezoek." zei ze zzchtjes lachend tegen Bill.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 15:44:42 GMT 2
""Wie? Waar?" vroeg Bill, hij keek om zich heen maar zag niet echt iemand of iets. Toen keek hij naar de klok "Nu pas twaalf uur? Ik dacht dat het al een eeuwigheid 12 uur was geweest" zei hij vervolgens.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 15:48:33 GMT 2
Sara lachtte. "Je kan lang kijken. Peeves zit hier ergens." zei ze glimlachend. Ze wist bijna wel zeker dat die geest iets in zijn schild voerde. "Ja, dat dacht ik ook.".
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 15:51:45 GMT 2
Bill keek om zich heen "Peeves? Een geest? Waar? ik ken die geest niet" zei Bill lachend maar ook nieuwsgierig.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 15:55:32 GMT 2
"Ken je Peeves niet?!" zei Sara verbaasd. "Die wil je ook niet kennen, geloof me." voegde ze er nog aan toe voordat ze opschrok door een stem.
(ik ga peeves ff spele)
"Tuurlijk ken je me wel. Ik ben de oorzaak voor alle grappen en ongelukken enzo hier op school." zei Peeves. In zijn stem klonk boosheid door. Hij kon er niet tegen als iemand beweerde hem niet te kennen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:10:14 GMT 2
"Ehm.. eigenlijk ken ik je inderdaad niet...maar ik zit meer buiten dan binnen hoor" zei Bill snel. Hij keek naar Peeves, eigenlijk keek hij dwars door hem heen "Maar nu leer ik je kennen, heb wel eens van je gehoord"
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 16:15:45 GMT 2
Sara draaide zich om zodat ze Peeves zag, ze vond het geen prettig idee dat hij achter haar was.
"Wel eens van me gehoord? Jongetje, jij weet dus echt helemaal niks." zei Peeves met een bulderende lach. Hij vloog op Sara en Bill af, naja, eerder dwars door hen heen.
|
|