|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 17:23:16 GMT 2
"Zal ik je brengen? of kan je het zelf vinden?" vroeg hij lachend. Hij gaapte net niet maar de gaap van Sara was aanstekelijk.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:26:19 GMT 2
(ze onderdrukte haar gaap gekkie ) Sara twijfelde even. " Zou je even mee willen lopen?" vroeg ze toen uiteindelijk toch maar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 17:31:22 GMT 2
( Whatever XD ik lees weer eens te snel ^^" )
Bill knikte "Ik loop wel met je mee" zei hij als antwoord op haar vraag.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:33:15 GMT 2
(XD)
Sara glimlachtte naar hem. Ze wilde nog helemaal niet dat de avond voorbij was. Maar daar kon ze moeilijk iets aan doen. Ze liep alvast richting de trappen.
(en nee... we gaan geen nieuwe topic(s) voor dit aanmake... of wel??)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 17:40:03 GMT 2
( Nee XD ik ben al inspiratieloos na zoveel topics en posten XD )
Bill achtervolgde haar eerst langzaam maar ging toen weer naast haar lopen. "Nou,dit is dus het einde van deze leuke en gezellige avond"
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:44:49 GMT 2
(late we maar ff fast forwarde *zapt vooruit*)
"Jammer genoeg wel." zei Sara. Ze waren maar al te gauw aangekomen bij de deur die naar de leerlingenkamer van Ravenklauw leidde. Ze kloptte en een stem stelde zoals altijd een vraag.
"Wat was er eerder, de phoenix of het vuur?"
"Het is een cirkel zonder begin." antwoordde Sara. De deur zwaaide open maar ze ging er niet meteen doorheen. Ze draaide zich nog even om naar Bill.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 17:49:35 GMT 2
( hij zit ook in Ravenklauw XD *sleept Bill ook mee* Was dat even vergeten --" )
Bill knikte kort "Hup naar binnen, ik zit ook in deze afdeling remember? Was het zelf ook eventjes vergeten" zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:50:59 GMT 2
(hij staat anders wel bij huffelpuf XD)
"Oja." zei Sara lachend. Ze liep door de deur naar binnen.
(en toen wel leerlingenkamer XD)
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 17:54:30 GMT 2
( owja? *gaat kijken bij applicatie XD )
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:57:59 GMT 2
(anders verander je het tog gewoon?? want ze zijn ook samen naar het gala vertrokken vanuit leerlingenkamer ravenklauw XD)
|
|