|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:18:53 GMT 2
Bill rilde eventjes, logisch, als een geest door je vliegt krijg je het meestal ijskoud. "Doe dat niet, waarom zou ik je moeten kennen? Ik hou niet zo van geesten sommige zijn grappig en aardig maar sommige zijn vreselijk" Hij pakte Sara's hand en trok haar naar zich toe.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 16:23:29 GMT 2
Sara had het eventjes ijskoud gehad. "Rot op Peeves." zei ze tegen de geest. Nu had ze er genoeg van.
"Ow, willen de tortelduifjes alleen zijn? In mijn tijd moest er altijd een meter afstand zijn tussen een jongen en een meisje." zei hij. Hij nam nog een duikvlucht om dezelfde route terug te nemen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:28:17 GMT 2
"Die tijd is veranderd" zei Bill snel en trok nu Sara tegen zich aan toen hij opzij sprong voordat Peeves de kans kreeg opnieuw door hun heen te vliegen.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 16:35:02 GMT 2
Sara was dankbaar voor Bill's reactie. "Peeves! Ophouden nu!" zei ze nog een keer, met een dreigendde ondertoon.
"Spelbederver! En die tijd had noooooooit mogen veranderen!" zei Peeves tegen Bill. "Of anders wat Sarapara??" zei hij spottend tegen Sara.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:39:33 GMT 2
Bill werdt bijna kwaad maar hield zich in "ga gewoon weg peeves, niemand heeft je iets gevraagt of je zelfs geroepen" zei hij. "De tijd verandert en niemand kan daar iets aan doen, tenzij je de tijd stil kan zetten!"
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 16:43:42 GMT 2
"Hij is altijd daar waar hij niet gebruikt kan worden en altijd wanneer je hem kan missen als kiespijn." zei Sara zachtjes tegen Bill. "Of anders haal ik Vilder erbij..." zei Sara rustig tegen Peeves, nog steeds met dezelfde dreigende ondertoon.
(XD)
Peeves schrok zichtbaar. "Vilder...." zei hij grommend. "Dit keer win jij..." zei hij zachtjes tegen Sara voordat hij er van door ging.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:46:49 GMT 2
Bill was blij dat Peeves weg ging,na Sara's bedreigende antwoord. "Die is weg, gelukkig" zei hij met een kleine glimlach. Het ijskoude gevoel was gelukkig snel verdwenen maar dat wou hij nooit meer meemaken.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 16:51:45 GMT 2
"Inderdaad. En gelukkig kan hij Vilder niet uitstaan. Daar moeten de eerste jaars alleen nog achter komen." zei ze. Ze draaide zich weer om naar Bill en glimlachte. Peeves vergat ze zo snel mogelijk weer.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Aug 2, 2007 16:55:55 GMT 2
"Daar komen ze vanzelf nog wel achter" zei hij. Eventjes glimlachtte hij. "Zullen we zo gaan slapen? het is al laat" de grote zaal liep langzaam leeg,maar de meesten bleven nog even kletsen terwijl ze de trappen opliepen.
|
|
|
Post by melien on Aug 2, 2007 17:03:46 GMT 2
Sara onderdrukte een gaap. "Misschien wel een goed plan ja." zei ze. Ze was best wel moe geworden.
|
|