|
Post by admin. on Jun 1, 2007 15:07:22 GMT 2
Jade stormde de gang in, kietelde de peer en liep het portretgat in. Lichtelijk hijgend wees ze de hapjes af, met een glimlach. Ze plofte neer op de grond en keek naar de werkende huis-elfen. Arme elfen, maar ze hebben er plezier in, schoot door haar gedachte. Al snel werd deze vervangen door het feit dat ze achtervolgd was. Niet door iemand, maar door iets. Bestonden er knalpaarse, pluizige reuzenspinnen? Vast wel, wat het merendeel van de Toverwereld kende ze niet.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 16:04:10 GMT 2
Jade was niet alleen achtervolgd door een enorme paarse pluizige spin, maar ook door Thomas. Al een paar dagen werd er aan zijn geweten geknaagd, en hij had het idee dat dat door Jade kwam. "Hoi" zei hij zacht terwijl hij de keuken binnenstrompelde en opzettelijk naar de vloer keek.
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 16:09:40 GMT 2
"Hoi" zei Jade volautomatisch. Hoe het kwam wist ze niet, maar ze leek niet te realiseren dat het Thomas was die 'hoi' zei. Ze zuchtte en volgde enkele huiselfen met haar blik.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 16:41:11 GMT 2
"Hoe eh.. gaat het?" zei Thomas terwijl hij met zijn schoen over de vloer schoof, en naar Jade keek.
|
|
|
Post by admin. on Jun 1, 2007 16:48:45 GMT 2
"best" mompelde ze. Ze staarde naar de grond, krabbelde overeind en draaide zich om. Nu pas merkte ze dat het Thomas was die daar stond. "JIJ?!" riep ze. "Je mist Ryanne zeker- denk maar niet dat ik je ga troosten, hoor!"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 20:15:54 GMT 2
Haastig deed Thomas een paar passen naar achteren en wierp zijn hoofd achterover en keek Jade vermoeiend aan. "Neehee" zei hij dan "Ik vroeg me alleen af hoe het met je ging"
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 17:54:36 GMT 2
Jade keek hem achterdochtig aan. "Ja, túúrlijk! Alsof een arrogante zak als jij dat wilt weten van mij. Doe normaal!" riep ze, achteruitlopend. Onderweg struikelde ze over een huis-elf en knalde hard op de grond.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 20:27:33 GMT 2
"Sommige mensen veranderen" zei Thomas rustig en stak zijn hand uit om Jade overeind te helpen. Ze mocht zelf kiezen of ze het wou of niet.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 20:37:16 GMT 2
Jade krabbelde woedend overeind. "Túúrlijk, túúrlijk! Nu je vriendinnetje van school is, ga je vrienden maken tussen de griffoendors? Túúrlijk! Denk niet dat ik achterlijk ben, Thomas, want dat ben ik niet!" riep ze nijdig.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 20:45:55 GMT 2
"Dat denk ik ook niet" zei Thomas bot en trok zijn hand weer terug en stopte deze in zijn broekzakken. "Ik.. Ik wou gewoon sorry zeggen. Dat was alles". Hij slikte even. Dat was eruit.
|
|