|
Post by admin. on Jun 5, 2007 14:36:59 GMT 2
"Maar- jij werd gedwongen, Ryanne niet. Of wel? Ik bedoel- het was meer een geintje, wat ik uit haar verhaal opmaakte" zei Jade aarzelend. Ze slikte; dit was moeilijker dan het leek. Met een dooddoener- en moordenaar- in één ruimte zitten...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 18:09:27 GMT 2
"ja" zei Thomas en staarde voor zich uit. Dat was wel waar, hij werd gedwongen, of ieder geval, hij zou zelf doodgaan. Maar dat gebeurde eigenlijk met alle dooddoeners die weigerden.
|
|
|
Post by admin. on Jun 6, 2007 15:41:41 GMT 2
Jade zuchtte en leunde met aar kin op haar handen. Voor het eerst in tijden besefte ze waarom ze niet bang was geweest voor hem, toen hij haar 4 jaar terug had verteld dat hij dooddoener was. Het was híj die het uitmaakte, toch?
|
|
|
Post by Krista - on Jun 6, 2007 19:21:36 GMT 2
"Dus.." zei Thomas en staarde naar de grond en glimlachtte zwakjes "vandaar dat ik de afgelopen paar dagen geen mensen meer heb vervloekt. Ik.. ik moest het gewoon kwijt, denk ik"
|
|
|
Post by admin. on Jun 7, 2007 19:23:22 GMT 2
"Oh" wist Jade uit te brengen. Toen ze hem hier zag, was ze kwaad geweest, maar ze voelde nu eerder medeleven. Het is een Zwadderaar, Jade Anna Miracle! Die zijn niet zielig! dacht ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 7, 2007 19:47:27 GMT 2
Thomas stond zo opeens op dat een paar huiselven verschrikt omkeken. Treurig staarde hij voor zich uit met zijn handen in zijn zakken. "maar sorry dus dat ik de laatste paar jaar zo'n.. klootzak ben geweest" mompelde hij gesmoord.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 18:32:40 GMT 2
"O, nou, ehh" mompelde Jade. Dit had ze echt niet verwacht, en al helemaal niet van Thomas. Was hij niet de meest arrogante Zwaderaar van de school, op Ryanne na? Ze wist geen woorden meer uit te brengen, aangezien een soort prop haar keel dichtkneep.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 18:38:33 GMT 2
"Sorry dat ik je heb laten schrikken, misschien" zei Thomas onzeker en staarde naar zijn bemodderde sportschoenen "Maar.. ik moest het gewoon even kwijt. En toen dacht ik, ik ga naar Jade.. eigenlijk". Het was een warboel wat hij zei, maar misschien wist Jade er nog iets van te maken.
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 19:54:58 GMT 2
Opnieuw wist Jade niks uit te brengen. Wat moest ze nou? Hij leek voor het eerst in tijden op de oude Thomas - de Thomas voor wie ze toen was gevallen.
"En waarom koos je Jad- ik bedoel mij?" vroeg ze aarzelend.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 19:57:55 GMT 2
"Omdat jij de enige bent die ik nog vertrouw.. eigenlijk" zei hij moeizaam "Want Draconic en de rest denken dat ik gek geworden ben, of manisch depressief". Hij was even stil.
|
|