|
Post by admin. on Jun 13, 2007 20:00:21 GMT 2
jade's mond viel open an verbazing. "En- waarom ben ik de enige die je nog vertrouwt? Ik bedoel- verwacht niet dat ik jou wel vertrouw" zei ze. Thomas had haar genoeg gedaan om te zorgen dat ze vijanden werden, tenminste, in haar hoofd. "Ik bedoel- je kan niet bepaald zeggen dat wij- beste vrienden zijn"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:03:31 GMT 2
"nee, dat kan ook niet" antwoorde Thomas simpel, nog steeds zonder enig oogcontact met Jade te maken. "Maar ik wist gewoon niemand anders meer, en daarbij, dacht ik dat ik je nog wel excuses verschuldigd was. Meer dan dat zelfs. Ik bedoel, ik was niet echt.. aardig tegen jou, de afgelopen paar jaren"
|
|
|
Post by admin. on Jun 13, 2007 20:12:34 GMT 2
"Nee, dat was wel te merken. Dat niet-aardig zijn, bedoel ik. Het - komt door Ryanne, niet? Sinds - nou ja- sinds je haar kent..." aarzelde Jade. Het was wel waar- sinds Ryanne wat met Thomas had, was Thomas zó veranderd.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 13, 2007 20:14:46 GMT 2
"Ja, misschien" zei Thomas langzaam. Zijn stem haperde even "Maar nu is ze weg". Na dit te hebben gezegd zuchtte hij even diep.
|
|
|
Post by admin. on Jun 15, 2007 16:41:28 GMT 2
"Ik wist het" mompelde Jade tegen zichzelf. "Ik wist het wel. Alles lijkt hier opeens door Ryanne te komen. Net nu ze weg is worden die moorden gepleegd- toeval? Mischien. Waarschijnlijk niet" Ze zuchtte.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 15, 2007 18:03:49 GMT 2
"Ik zit niet achter die moorden hoor" zei Thomas haastig en keek even naar Jade "Ik zweer het. Ik heb genoeg.. trauma's"
|
|
|
Post by admin. on Jun 16, 2007 14:22:17 GMT 2
"Dat heb ik door, aangezien je hier doodsangsten uitslaat als ik het woord moord laat vallen. Maar we moeten wel ontdekkenw aar het dan wèl door komt. Ryanne is een week weg en het begint, dus waarschijnlijk is het iemand die de school wilt straffen. Chloë? Volgens de brief niet, maar dat kan nooit echt zijn" opperde Jade, terwijl ze nadenkend naar de huiselven keek.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 14:43:07 GMT 2
"Ja.." mompelde Thomas afwezig en stond op, met zijn handen in zijn zakken, en liep een paar meter vooruit en vervolgens weer terug.
|
|
|
Post by admin. on Jun 16, 2007 14:44:58 GMT 2
"Als je weg wilt, moet je het zeggen, hoor. Ik begrijp het best als je hier niet wilt zijn - met mij." zei jade geruststellend. Bezorg keek ze naar Thomas - het was duidelijk dat hij niet lekker in zijn vel zat.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 16, 2007 14:52:27 GMT 2
"Nee ja" begon Thomas maar kon niet uit zijn woorden komen. "Ik.., ik moest het gewoon even kwijt, dat ene. Nu weet je het, dus..."
|
|