|
Post by admin. on Jun 4, 2007 20:48:15 GMT 2
Even leek Jade verbaast te zijn, maar ze herstelde zich al snel. "Ja vast! Voor al datgene wat jij en Ryanne me hebben gedaan, ga ik je echt niet vergeven, als je dat hoopt! Als ik het eerder dan CHarlotte had verteld, waren jullie nu allebij in Azkaban! Maar nee, dat deed ik niet. En ik besef dat het verkeerd was!"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 20:51:45 GMT 2
Thomas was even stil en staarde naar de vloer. Hij besefte dat een gesprek voeren met Jade op dit moment, op deze plaats, vrijwel onmogelijk was. Ze was erg boos, en daar gaf hij haar ook gelijk in. "Ik heb ergere dingen gedaan dan dat" zei hij schor naar Jade zonder haar aan te kijken "Eigenlijk zou ik ook in Azkaban moeten zitten"
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 20:53:39 GMT 2
"Dat had ik ondertussen ook wel door! Het is natuurlijk één groot complot, tussen alle zwadderaars! Jullie zouden allemaal naar Azkaban moeten!" riep Jade buiten zin. Ze had echt genoeg van Thomas, en al die anderne.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 20:56:15 GMT 2
"ja.." zei Thomas zacht en staarde nog steeds naar de wit betegelde vloer. De huiselven gingen gewoon door met hun werk. "Maar jade" begon hij onzeker maar kwam niet meer verder. Hij wist het niet.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 21:03:51 GMT 2
"Maar wat?!" snauwde ze. Ze zette haar handen op haaar heupen en keek Thomas nijdig aan. "Wat?!" herhaalde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 21:05:30 GMT 2
"Ik heb iemand vermoord. Hij dwong me" krastte Thomas geluidloos en zakte op een houten bankje en staarde naar zijn met modder besmeurde schoenen. Het was eruit. Eigenlijk voelde hij zich redelijk opgelucht, maar hij had geen idee hoe Jade hierop ging reageren.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 21:07:12 GMT 2
Jade verbleekte. Ze wist maar al te goed wie hij bedoelde- hij had het enkele jaren terug ook al gehad, maar toen had hij gezegt dat hij niet meer wou. Kon ze hem nog wel vertrouwen? "Hoe-hoe bedoel je" vroeg ze kalm, al klonk haar stem wel een stuk hoger.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 21:08:28 GMT 2
Thomas ademde hard door zijn neus uit en staarde nog steeds naar de grond "Hij.. ik zou zelf doodgaan" mompelde hij schor en keek op naar Jade. De stoere en arrogante blik van een paar weken terug was geheel verdwenen.
|
|
|
Post by admin. on Jun 4, 2007 21:10:51 GMT 2
Jade zakte neer op één van de stoelen die in haar buurt stond. Ze wist het echt niet meer- wat moest ze nou? Ze zat hier i één ruimte met een moordenaar, maar voelde geen greintje angst...
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 21:12:22 GMT 2
"Dus eigenlijk had ik veel meer reden om naar Azkaban te gaan, dan Ryanne" zei Thomas zacht en strekte zijn benen, en ging met zijn hand door zijn haar waardoor het nog warriger ging zitten dan het al zat. "Nu weet je het.. Wat ga je doen?"
|
|