|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:31:39 GMT 2
Ze glimlachte. "Wel vandaag nog, en ik heb ook nog kleren nodig. Dat wel heel lang gaat duren, en make-up, en shampoo en.." Ze grinnikte en liep weer naar binnen waar ze haar iegen koffer had neergezet. Deze sleurde ze mee naar het bed en deed deze open. Ze pakte een handdoek, en een slipje met bh. Darna liep ze met de handdoek naar de douche en kleedde zichzelf uit. Daarna ging ze onder de douche staan en draaide de kraan open. Ze water gleed over haar lichaam en ze glimalchte even.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:36:37 GMT 2
Xander knikte en zette de andere koffers binnen. Daarna sloot hij de deur en liet hij zich op het bed vallen. Hij kon haast niet geloven dat hij hier mer Kayleigh was, maar toch was het zo. Hij keek even naar de deur naar de badkamer en glimlachte. 'Het is echt zo.' Dacht hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:44:04 GMT 2
Ze ging met haar handen door haar haar en begon toen wat te zingen. "I can't imagine a life without your love. And even forever don't seem like long enough" Zong ze en glimlachte daarna. Ze ging weer met een hand door haar haar.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:45:21 GMT 2
Xander grinnikte. "En jij zei dat je niet kon zingen? Zal ik alvast een platenmaatschapij bellen?" Riep hij haar lachent toe.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:50:46 GMT 2
Ze lachte. "Jij bent de eerste die het hoort" riep ze terug en deed de douche uit en deed een handdoek om zichzelf heen. Ze wring haar haar uit en liep toen de badkamer uit naar de slaapkamer. "Zo goed ben ik niet" Zei ze zacht en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:54:40 GMT 2
Xander keek naar Kayleigh. "Inderdaad, je bent niet goed.... je bent perfect." Hij ging overeind zitten en bekeek Kayleigh.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:59:51 GMT 2
Ze schudde haar hoofd. "Je kan echt slijmen" Zei ze en deed haar handdoek af terwijl ze ahar slipje pakte en die aandeed. Daarna deed ze haar bh aan en glrinnikte. "Sukkeltje" Zei ze met een glimlach en keek naa rhaar koffer. "Wat moet ik aan" Zei ze en pakte een jurkje uit haar koffer. Ze liet hem zien aan Xander.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:04:30 GMT 2
"Alleen maar bij jou." Hij grijnste breed. "Het maakt mij niet uit wat je aandoet." Hij keek naar het jurkje. "Prachtig."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 21:07:29 GMT 2
Ze schudde lahcend haar hoofd en keek naar het jurkje. Ze trok deze aan en zuchte even. "Kan je ook nog wat anders zeggen. Volgensmij staat dit echt niet" Zei ze terwijl ze een rondje draaide en daarna haar haar nog iets droger maakte.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:16:12 GMT 2
"Kay, hij staat prachtig." Xander liep naar haar toe en bleef voor haar staan. "Zou ik tegen je liegen? Zou ik je in een niet mooi staand jurkje, als dat mogelijk is, over straat laten lopen?"
|
|