|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 21:18:05 GMT 2
Ze glimlachte naar hem. Daarna liep ze terug naar de badkamer war een spiegel hing. Ze keek erin en expirimenteerde wat met haar haar. Opgestoken stond het leukst. "Schat" Zei z eoevrdreven met een glimlach. "Pak me toilettas is even" Zei ze terwijl ze zichzelf bekeek in de spiegel.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:23:29 GMT 2
Xander kreunde zach. "Ja is goed." Hij pakte de toilettas. "Aporteer ik als nog." Mompelde hij tegen zichzelf en bracht het tasje toen naar Kayleigh. "Hiero."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 21:29:14 GMT 2
Ze paakte haar toilettas aan en pakte spulletjes eruit. Daarna begon ze wat met haar haar te kloten totdat het perfect zat. Ze bekeek zichzelf in de spiegel en begon toen make-uo uit haar tas te halen. Eye-liner, mascara en lipgloss. Meer had ze niet nodig. Ze begon te eye-liner op te smeren en de mascara. Daarna haar lipgloss en glimlachte naar zichzelf in de spiegel. "Zo" Zei ze terwijl ze zich omdraaide en weer terug naar haar koffer liep om er pumps uit te halen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:35:58 GMT 2
Terwijl Kayleigh zich opmaakte had Xander even andere, schone, kleren aangetrokken en deo opgespoten. Hij controleede snel of zijn haar nog normaal zat en besloot toen dat hij klaar was. "Klaar mevrouw?" Vroeg hij toen hij Kayleigh zag.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 21:38:05 GMT 2
Ze keek nog even in haar toilettas en besloot toen nog maar een geurtje op te doen. Daarna liep ze naar hem toe. "Ja, ik ben er" Zei ze terwijl ze glimlachte en keek naar Xander. "Jij ziet er anders ook niet verkeerd uit" Ze kneep even in zijn kont.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:45:10 GMT 2
Xander gromde en gaf haar een kus. "Dank je. En jij iets er geweldig uit." Hij wilde er weer iets slijmends achteraan zeggen, maar slikte het door.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 21:47:30 GMT 2
Ze glimlachte even en pakte een tasje waar ze har portemonnee indeed en de sleutels van het appartementje. Ze liep weer terug en deed de deur open en liet zichzelf voorgaan. Daarna wachtte ze op Xander en glimlachte even. "Dit word zó gaaf" zei ze terwijl ze nog steeds glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 21:54:03 GMT 2
Xander knikte en liep naar haar toe. "Ik zou het liever anders noemen, maar goed gaaf is ook leuk." Hij glimlachte en pakte haar hand.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 22:36:33 GMT 2
"Nouja, fantastisch dan" Zei ze terwijl ze glimlachte en zacht in zijn hand kneep. Haar ogen straalde en de gaf hem een kus op zijn wang. Daarna veegde ze haar lipgloss van zijn wang af.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 22:54:31 GMT 2
Xander grijnste en trok de deur dicht. "Kom op, laten we een geweldige eerste avond tegemoet gaan!"
(tijdssprong zo?)
|
|