|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 17:42:34 GMT 2
Dar stonden ze dan. Voor een luxe appartement, met dreuzelgeld in een onbekend land. Venetië was één van de mooiste plekken in Italië. Maar eigenlijk alles was in Italië mooi. Het eten was lekker, de mensen waren aardig, het land was prachtig. En daar stonden Kayleigh en Xander voor een appartement. "Kom" Ze pakte de sleutel uit haar zak en deed de deur open. De koffers zouden ze zo wel doen. "geweldig"[/]b Haar mond hing open en ze bekeek het appartement. Televisie, een groot twee persoonbed. Een kleine keuken. Ze liet zich op de bank vallen en glimlachte. "Geweldig dit" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 18:21:58 GMT 2
Xander keek de kamer rond en grijnste toen breed. "Is dit echt voor ons? Knijp me, want ik geloof er niets van." Hij liet zich naast Kayleigh op het bed vallen. "Lieverd, dit is meer dan geweldig." Hij ging op zijn buik liggen en keek Kayleigh aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 19:20:32 GMT 2
Ze kneep hem in zijn arm en gaf hem toen een kus op dezelfde plek. "Fantastisch" Zei ze en gaf heme en zoen terwijl ze daarna omhoog kwam. "Dat dit van ons is" Zei ze zacht en liet haar ogen door de kamer gaan. Haar ouders hadden toegestemd, maar eigenlijk had ze de toestemming niet nodig gehad, ze ging toch wel. Ze keek weer naar Xander. "Niet te geloven" Zei ze met stralende ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 19:35:26 GMT 2
Xander grijnste. "Jij bent fantastisch. Zullen we vanavond uiteten en dan een gondeltocht maken?" Al vanaf het moment dat deze reis echt werd had hij allemaal gefantaseerd over etentjes bij het kaarslicht en dat soort zooi. Normaal had hij bijna overgegeven als iemand zoiets alleen maar vertelde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 19:41:35 GMT 2
Ze ging naast hem zitten en gaf heme en liefdevolle kus. "Ja, lijkt me leuk" Ze ging op hem zitten en sloeg haar armen om hem heen. Dit zou zo romantisch worden. Ze glimlachte liefdevol naar hem. Ze aaide zijn gezicht en gaf hem daarna weer een kus. "Het is hier echt mooi vind je niet?" Zei ze en ging met een hand door zijn haar.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:06:34 GMT 2
Xanders ogen glinsterde. "Beetje, maar het is vaal en donker naast jou schoonheid." Hij hield zijn vrolijkheid op een grote glimlach.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:08:25 GMT 2
Ze ging weer door zijn haar. "Ik ben niks zonder jou, dat weet je. Zonder jou kan ik niet zo stralen" Zei ze met een glimlach. "Maar wanneer gaan we dan?" Ze moest zich nog douchen, opmaken, haar doen, kleren passen. Als ze er al aan dacht moest ze lachen. Soms kon ze zo'n trutje zijn.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:16:26 GMT 2
"Lief, je straalt altijd! Als ik je zoek dan hoef ik alleen maar naar het goude licht te zoeken en de mensen met zonnebrillen." Xander gaf haar een kus.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 20, 2007 20:18:03 GMT 2
"Slijmerd" Zei ze glimlachend en schoof van zijn schoot af en ging staan. "Maar wanneer gaan we, ik moet me nog douchen. En de koffers zijn er nog niet eens" Zei ze terwijl ze zich naar de deur draaide en die opendeed. Ze liep naar voren en pakte de eerste koffer op die lekker zwaar was. Ze liep hiermee naar binnen en zette deze meteen plof neer. Daarna liep ze terug en pakte de andere koffer.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 20, 2007 20:28:29 GMT 2
Xander haalde zijn schouders op. "Waarneer we willen, we hebben alle tijd." Hij stond op toen ze de koffers begon te pakken. "Ga je anders maar lekker douche, ik doe dat wel."
|
|