|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 21:08:45 GMT 2
Ze rolde met haar ogen. "Ik wil jouw of Xander geen problemen opbrengen. Maar als ze één keer zeggen dat het niet goed is. Ze gaan dood" Ze keek met een engel gezichtje naar Carmen. "Kom" Ze opende de deur en liep naar buiten. Ze klopte op Xander zijn deur en opende deze. Maar vond geen Xander. Daarna liep ze maar de trap af.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:12:55 GMT 2
Carmen liep rustig achter Kayleigh aan. "Acht uur stipt." Mompelde ze terwijl ze op de klok keek waar ze langs liep. "Nog vijf minuten. Ik vraag me allen af waar Xantu uithangt." Ze fronste haar wenkbrauwen en keek even Xander kamer binnen. Xander ijsbeerde door de hal en keek de hele tijd op de klok.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 21:14:30 GMT 2
Kayliegh stapte rustig de trap af en keek naar Xande.r "rustig gek!" Ze hield hem vast. "We zijn er, we zijn er" Ze grinnikte en trok beide mee de kamer in. Ze ging staan zodat ze gekeurd kon worden. Net of ze niet goed genoeg was, pfuh. Wat dachten ze wel niet.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:19:40 GMT 2
Xander schudde zijn hoofd en stond stil. Hij streek zijn pak even glad voor hij naar Kayleigh keek. "Nou, dat is het niet. Ma is er nog niet." Hij keek naar zijn zus. "Ze is vijf minuten voor aanvang nog niet in de kamer!" Het was geen bezorgdheid in zijn stem, maar angst. Carmen fronste haar wenkbrauwen. "Merkwaardig."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 25, 2007 10:20:04 GMT 2
Ze stapte naar achter en keek van Carmen naar Xander. "Des te meer voor ons" Ze wreef in haar handen. Maar keek hem toen weer aan. "Ze komt vast zo, of ze is boven" Ze keek even naar Carmen. "Ik zou het niet weten" Ze haalde haar schouders op.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 25, 2007 13:02:58 GMT 2
Even later sloeg de klok acht uur. Xander en Carmen keken elkaar aan. Xander nam maar de leiding aangezien Carmen duidelijk liet merken dat ze er geen zin in had. "Kom, laten we maar naar binnen gaan. Ze zal inderdaad zometeen wel komen." Hij pakte Kayleighs hand. "Kom schat." Carmen grinnikte en liet achter hen aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jan 6, 2008 15:04:05 GMT 2
Ze haalde haar schouders op en liet zich maar meesleuren door Xander. "Meer eten voor ons ze keek even over haar shcouder naar Carmen en grinnikte. Ze bekeek de tafel die mooi gedekt was. "Ik vind dit huis eng worden" Zei ze terwijl ze rilde. Ze liet zich maar op een stoel zakken.
|
|
|
Post by Madjic on Jan 6, 2008 19:27:54 GMT 2
Xander keek naar de tafel en ging toen met een zucht naast Kayleigh zitten. EN zodra Carmen ook zat wisselde ze hun glazen om. "Zelfs al is ze er niet, ze is vervelend." Mompelde Xander toen hij zijn glas neerzette. Carmen grinnikte. "Waarom denk je dat we zo graag op zweinstein zijn?"
|
|