|
Post by \\ Jess' on Oct 28, 2007 13:56:38 GMT 2
"Misschien kunnen we eerder naar Zweinstein?" Zei ze teriwjl ze door bleef rennen. "Want ik kan niet wachten om het normale leven daar te volgen" Zei ze terwijl ze even achterom keek. "Ergens waar je niet in de gaten word gehouden, waar je ongeveer vrij kan zijn" Riep ze bijna blij.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 14:07:34 GMT 2
"Ja, dat zou wel kunnen denk ik. Ik weet niet... nee, dat is inderdaad wel een goed idee." Xander had bijna willen zeggen dat hij niet wist of het van zijn ouders mocht, maar dat klonk zo stom.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 28, 2007 14:10:45 GMT 2
"Het is een wonder, ik heb een geod idee" zei ze terwijl ze heme en kus gaf ondertusen. Toen ze uit het bos waren bleef ze hijgend staan. "Maar, dan moeten we wel snel inpakken en meteen gaan" Zei ze tegen hem en keek hem aan.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 14:16:22 GMT 2
"Waarom nu meteen? We kunnen hier op zich wel blijven slapen en morgen gaan. Anders dan vermoorden mijn ouders me vrees ik."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 28, 2007 15:45:05 GMT 2
"Als ik dan wel bij jou mag slapen" Zei ze terwijl ze ontdeugend glimalchte. Ze drukte een kus op zijn lippen. Ze sloeg haar armen om hem heen. "Nog voor de laatste keer je warme lichaam voelen" Flusiterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 15:54:57 GMT 2
In zijn keel maakte Xanders hart een sprongetje. "Zelfs al mag het niet dan doen we het nog. IK beveilig mijn deur dan gewoon met alle spreuken die ik ken."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 29, 2007 17:59:19 GMT 2
Ze kreeg een fijn gevoel in haar maag. "En de ramen en muren. Alles" Flusiterde ze nog steeds. "gewoon voor de laatste keer" Zei ze zacht.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 29, 2007 18:38:11 GMT 2
Xander knikte. "Alles, alles en nog meer. Alles voor jou." Hij glimlachte en gaf haar een kus.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 16, 2007 16:53:46 GMT 2
Ze grinnikte. "Trala, als het maar het beste word. Oew oew naar Zweinstein" Ze bewoog met haa rhanden heen en weer. En maakte ene dansje. "Yeah yeah, ah ah" Grijnsde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 19:49:30 GMT 2
Xander knikte en lachte. "ALles zal voor de laatste keer hier helemaal perfect worden! Wie weet moet mijn moeder wel weg vanavond. EN van mijn zus hebben we geen last."
|
|