|
Post by \\ Jess' on Dec 16, 2007 19:53:52 GMT 2
"Het moet gewoon echt" Ze trok hem nog harder mee terwijl ze hem met strealende ogen aankeek. "Hmm" Ze fantaseerde er nu al over in haar hoofd terwijl ze haar armen om hem heen sloeg.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 16, 2007 23:15:48 GMT 2
"Je zal toch moeten wachten tot vanavond vrees ik mijn liefste. Pas dan zal het huishouden niet meer verwachten en niet meer door de gangen lopen." Xander grijnste en gaf haar een kus. "Hoe moeilijk het ook is. We moete geduldig zijn."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 18, 2007 22:43:10 GMT 2
"Nee, vanavond. Zo lang duurt dat nog" Ze keek hem aan terwijl ze rode wangen kreeg. "Mag neit!" Ze ging achter hem lopen sprong op zijn rug. ze druktee en kusje in zijn nek teriwjl ze grinnikte. "Hup lopen!" Ze grijnsde.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 18, 2007 22:56:50 GMT 2
Xander lachte. "Ow wat ben je toch heerlijk ongeduldig!" Hij maakte een srpngetje en begon toen te rennen als een paard in gallop. "Pas op dat je er niet af stuiterd!"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 19, 2007 15:37:35 GMT 2
Ze grinnikte en hield hem goed vast. "Ik kijk wel uit met jou!" Lahcte ze terwijl ze hem nog steeds goed vasthield. "Hup Xandertje" Commandeerde ze. "Mijn eten wacht op me" Ze gaf hem onhandig en tik op zijn kont.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 19, 2007 22:55:27 GMT 2
"Hey hey, dat tollereer ik niet hoor." Hij stond abrupt stil en maakte een sprongetje. "Ik ben geen paardje hoor!" Riep hij lachent.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 19, 2007 22:56:37 GMT 2
"Wel hoor" Ze grijnsde en beet in zijn oor terwijl ze daarna vanz ijn rug afgleed en verder liep. Ze trok hem mee terwijl ze nog steds straalde. Ze kon er niks aan doen. Ze was gewoon echt heel gelukkig.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 20, 2007 20:25:48 GMT 2
"ZO dit is beter. Je mag mooi zelf lopen." Hij rende een stukje naar haar toe en pakte haar hand. "Zo en dit is al helemaal perfect. Al denk ik dat ik nog eens een wondje aan mijn oor ga krijgen door jou." Hij keek haar plagend aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 21, 2007 12:03:10 GMT 2
Ze grinnikte. "Sorry heurr!" Zei ze terwijl ze hem liefdevol aankeek. "Zijn we er al bijna, ik word gek van het geloop" Ze rolde met haar ogen en stak haar handen in haar zak.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 21, 2007 20:09:44 GMT 2
Xander knikte en wees naar een van de torentjes die je door de bomen heen kon zien. "Jup, nog maar... 1, 2, 3... Tada!" Hij lachte en wees naar de deur toen hij deze kon zien.
|
|