|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 16:54:27 GMT 2
"Ik heb nog wel iets leuks voor straks bij het eten, als we dan toch netjes moeten" Ze drukte ene kusje in zijn nek en keek naar zijn huis. Ze liep naar de deur toe. "Heb je een sleutel?" Ze keek vragend om.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:37:35 GMT 2
Xander schudde zijn hoofd. "Let maar op." Zei hij met een grijns rond zijn mond. Nog geens seconde na dat hij het had gezegd ging de deur open. Een bediende boog onderdanig naar hen. "En kijk. Onze levende sleutel."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 17:41:03 GMT 2
Ze had net haar hoofd gedraaid, en de deur was al open. Ze grinnikte. "Inderdaad een levende sleutel" Ze stapte naar binnen. Eniemand anders wou haar jas aannemen. "Nee, ik kan het zelf' Zei ze terwijl ze haar jas uitdeed en die ophing. Ze zuchtte. "Al die gekken, dat ze dit voor werk doen" Ze rolde met haar ogen. Daarna liep ze verder. "Wat gaan we doen?" Ze keek op de klok. "We krijgen bijna eten, dus ik ga me netjes aankleden" Ze stapte de trap op. "Kom je mee?" Ze keek om.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 17:55:29 GMT 2
Xander wierp zijn jas nonchalant naar de bediende en ging achter Kayleigh aan. "Ja is goed." Hij wierp snel een blik de kamer in en stelde tevreden vast dat zijn moeder daar niet was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 17:57:55 GMT 2
Ze rende de trap op en ging naar de logeerkamer. Ze rukte de kast open en keek snel erdoorheen. Het was opgeruimd. Ze draaide zich boos om. "Wie durft er hier aan mijn kleren te zitten" Ze kreeg ene rood hoofd en draaide zich weer terug. Al haar jurkjes hingen aan hangers. En alles lag mooi opgevouwen. Ze griste boos een jurk uit de kast. Hij was zwart, met een paar nep diamantjes erop.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 18:09:12 GMT 2
Xander liep uit automatischisme naar zijn eigen kamer. Hij was even verbaasd dat Kayleigh daar niet was, maar herrinderde zich al snel dat ze op een andere kamer sliep. Hij haalde zijn schouders op en pakte zijn nette kleren die al op een stoel lagen.
"Vervelend he? Maak zo kan het in ieder geval nooit een rotzooi zijn." Carmen leunde in lange rode jurk tegen de deurpost en glimlachte naar Kayleigh. "Mijn ouders lijken allergisch voor viezigheid. Is het je niet opgevallen dat er nergens tapijten liggen?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 18:23:38 GMT 2
Ze keek verschrikt op. "Echt, ik wor dook al gek van die bedienden. Van mij part mogen ze elke dag komen voor ene babbeltje" Ze grinnikte terwijl ze de jurk neerlegde en naar haar bijpassende pumps zocht. Ze legde ze op de grond. "Tapijten, op zulke dingen kun je vliegen. Maar ja, ze lijken allergisch voor viezigheid" Ze was het met Carmen eens. En ze mocht hun ouders al niet eens. Ze trok haar kleren uit en deed het jurkje aan. Ook haar pumps gingen aan. En ze stapte naar haar beautycase. Waar ook nog sieraden inlagen. "Dat jij hier moeten wonen. En dan heb je nog niet eens het geluk dat je in Zwadderich zit. Wat een rotouders" Ze rolde met haar ogen.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 18:45:03 GMT 2
"Ach ik ben er nu alleen nog in de vakantie en zodra ik klaar ben met school ga ik mooi op mezelf wonen." Carmen keek even de gang door toen ze Xande rhoorde vloeken en grinnikte. "Eigenlijk ben ik blij dat ik niet in Zwaderich zit. Dat is alleen maar weer een manier om mijn ouders tegen te zitten en de laatste tijd doe ik het erom."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 21:01:40 GMT 2
"Groot gelijk heb je" Ze beet zachtjes op haa rlip. "En, is dit chique genoeg?" Ze keek Carmen vragend aan. Ze deed mooie oorbellen met diamanten erin, die wel echt waren. En een ketting en een leuke ring. Verder zou ze er wel goed uit zien. Ze keke even de kamer rond, opzoek naar een spiegel. Die vond ze. Ze keek er even in. En deed haar haar met een klip vast. Daarna draaide ze zich naar Carmen om. "Tada" Ze grinnikte.
|
|
|
Post by Madjic on Dec 24, 2007 21:04:38 GMT 2
Carmen grinnikte en haalde haar schouders op. "Ik vrees dat je eraan moet wennen dat mijn ouders niets goed genoeg vinden. Zelfs Xantu en ik zijn soms nog niet eens goed gekleed, terwijl het de avond daarvoor nog wel voldeed."
|
|