|
Post by \\ Jess' on Oct 26, 2007 10:31:04 GMT 2
Ze grinikte. "Als het om mij gaat wel, maar gaat het nou om iemand anders, tja dan is het een ander verhaal" Glimlachte ze nog na terwijl ze naar het pad die door het bos liep keek.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2007 15:03:05 GMT 2
Xander keek semibeledigd. "Ik zou van niemand anders kunnen houden dan van jou! Hoe zou je zoiets afgrijselijks kunnen bedenken?"
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 26, 2007 16:53:43 GMT 2
"Had ik het over houden van. Nee" Zei ze met een glimlachte terwijl ze zijn nek streelde. "Maarja, ik ben gewoon te lief om te haten" Ze ze met een otndeugend gezichtje terwijl ze grinnikte. "Hou je me wel?" Zei ze,doelend op zijn lange vasthouden.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 26, 2007 17:41:59 GMT 2
"Ik zou je niet willen haten, en ik zou bang zijn je te haten." Hij grijnste en knikte vervolgens. "Liefde laat mensen vliegen en jij bent zo licht als een veertje."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 26, 2007 18:25:49 GMT 2
"Je haat me niet, dus je hoeft niet bang te zijn" Zei ze met een glimlach. Daarna grinnikte ze. "Misschien wel, dan kunnen we samen vliegen" Ze drukte een lange zoen op zijn lippen. "Want dat is leuk" Zei ze even.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 27, 2007 12:26:53 GMT 2
"JIj vliegt toch al?" Hij grijnste breed. "Ik ben ook niet bang voor je, dat is weer iets wat ik nooit zou kunnen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 28, 2007 12:49:18 GMT 2
"Ow" Zei ze terwijl ze een wenkbrauw optrok en daarna even nadacht. "Waarom niet, als we nou eens ruzie krijgen..?" Zei ze terwijl ze een kus op zijn neus drukte. "Mag ik nu zelf weer lopen?" Vroeg ze aan hem.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 13:05:18 GMT 2
Al lachent zette Xander Kayleigh neer. "Okey, als we ruzie krijgen is het een ander verhaal. Maar ik ben nog even niet van plan zo'n ruzie te hebben dat ik echt boos op je zou worden."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 28, 2007 13:43:40 GMT 2
Ze ging wee rop haa rigen benen staan. "Maar, je mag best wel een keer boos worden hoor, dat vind ik niet erg" Zei ze en sloeg haar amrne om hem heen. "Kom we gaan, ik wil weleens weg hier" Zei ze terwijl ze zijn hand pakte en hem mee begon te sleuren. Uiteindelijk bgeon ze zlef ook te rennen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 28, 2007 13:51:07 GMT 2
Xander murmelde iets. "Niet te snel. Zo'n haast heb ik ook weer niet om elk moment in de gaten gehouden te worden." Hij glimlachte zwak.
|
|