|
Post by \\ Jess' on Oct 23, 2007 14:21:07 GMT 2
{Ik denk dat we er maar en einde aan meoten breien xD Aangezien hij bijan gaat sluiten}
Ze keek naar hem eng limalchte even. "Dat maakt niet uti, we zijn bij elkaar geweet en het was prachtig, ik heb me echt vermaakt." Ze drukte een kus op zijn wang. "NIemand kan dat ooit nog van me afnemen weet je" Ze streelde zijn gezicht een beetje.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 15:21:22 GMT 2
(WAT?!? Nee hij mag nog niet sluiten! waaropm gaat hij sluiten??)
Xander knikte en glimlachte zwak. "Ja, dat klopt." Hij keek haar even aan. "Niemand kan aan ons komen."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 24, 2007 14:18:21 GMT 2
{Ja lees mededelingen xD}
Ze drukte een kus op zijn mond. "Grapjas" Zei ze terwijl ze zijnj gezicht streelde en daarna zijn hand pakte. Daarna drukte ze weer een zoen op zijn mond. "Mijn grapjas" Grinnikte ze terwijl ze haar armen uiteindelijk om hem heen sloeg.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 15:08:06 GMT 2
"maar ik meen het, dan ben ik geen grapjas." Hij glimlachte zwak en gaf een kus op hjaar arm.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 24, 2007 15:10:54 GMT 2
"Nee, dat ben je ook niet. Maar, laat maar" Zei ze met een glimlach terwijl ze weer op zijn schoot ging zitten. Ze drukte een kus op zijn lippen. "Zullen we verder lopen door het bos, of teruggaan" Zei ze terwijl ze hem vragend aan keek en met de rug van haar hand over zijn wang ging. Daarna legde ze haar duim op zijn lippen en legde toen haar handen weer op zijn schoot. "Als je het neit erg vind" glimlachte ze en drukte weer een kus opz ijn lippen.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 24, 2007 15:30:05 GMT 2
"Is goed." Hij stond op en tilde daarbij Kayleigh op. :Goed laten we gaan." Hij grijnste en liep rstig naar buiten met Kyleigh in zijn armen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 24, 2007 15:36:35 GMT 2
ze giegelde toen hij haar optilde en drukte ene kus op zijn voorhoofd. "Gekkerd" Zei ze terwijl ze har armen om hem heen sloeg. "Maar wel mijn gekkerd hoor" Zei ze terwijl ze grinnikte en keek naar de deuren die ze passeerde.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 12:08:43 GMT 2
Xander grinnikkte. "Ik ben gek door jou, gek op jou." Hij keek haar met stralende ogen van geluik aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 25, 2007 12:30:26 GMT 2
Ze glimlachte naar hem. "Aha, I like that" Zei ze terwijl ze een kus op zijn wang drukte. Ze drukte zichzelf nog meer tegen hem aan. "Hmm, je bent zó lief" Zei ze zacht. Ze wou hem niet meerkwijt, hij was te dierbaar ovor haar.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 25, 2007 12:37:10 GMT 2
Xander liep rustig door het bos en keek goed uit of hij niet ergens over struikelde. "Je weet dat dat allemaal komt omdat ik jou heb he."
|
|