|
Post by \\ Jess' on Oct 17, 2007 22:32:24 GMT 2
Ze keek hem aan. "We weten niet wat er zou gebeuren, het is hier onbekend dus?" Ze keek hem afwachtend aan. "Ik verlang naar je, mar ik heb het gevoel ook' Zei ze waarna zeiets omhoog kwam.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 17, 2007 22:38:05 GMT 2
Xander fronste haar wenkbrauwen, maar keek haar nogsteeds met een liefdevolle hongerige blik aan. "Negeren we het?" Vroeg hij opnieuw.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 19, 2007 8:43:05 GMT 2
Ze grinnikte. "Het is nu of nooit toch, we zijn nu tenminste nog samen" Zei ze terwijl ze hem met een ontdeugende blik aankeek. "Of krabbel je terug" Plaagde ze hem.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 19, 2007 16:43:20 GMT 2
Xander grinnikte. "Ik krabbel nergens voor terug!" Hij kuste haar in haar nek. "Ik kies dan voor nu en niet voor nooit." (ik ben dit weekend weg tot zondagavond )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 19, 2007 19:36:50 GMT 2
Ze grinnikte en trok haar hoofd eerst iets weg. "Zo ken ik je weer" Zei ze waarna ze hem weer zoende. Ze mompelde er nog wat onverstaanbaars achteraan.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 21, 2007 20:28:06 GMT 2
Verlangend en vurig kuste hij terug en streelde haar hals. Hij nam de moeite zien meer om iets te zeggen en negeerde alle stemmetjes en gevoelens in zich. Het intereseerde hem niets, zijn ouders konden hem onmogelijk zo snel vinden dus ze waren veilig.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 21, 2007 20:36:44 GMT 2
Ze kwam iets oerveind zodat ze beter bij zijn lippen kon. Ze deed zijn shirt iets omhoog en streelde daar zacht met haar nagels. Soms kneep ze hem wat. Ze opende haar mon dietsjes om ook haar tong mee te laten doen(xD)
|
|
|
Post by Madjic on Oct 22, 2007 12:56:31 GMT 2
(ik weet niets....)
Xander glimlachte een klein beetje en ging in op alles wat ze deed. Hij deed niet terughoudend of rustig aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Oct 22, 2007 20:52:27 GMT 2
{Ik ook niet hoor xD}
Ze kwam iets oerveind, alweer. Ze stopte heel even terwijl ze haar ogen opende en hem aankeek. "Ik kan het neit, ik weet niet waarom" Zei ze zacht terwijl ze hem aankeek. "Word alsjebleift niet boos" Fluisterde ze.
|
|
|
Post by Madjic on Oct 23, 2007 11:12:02 GMT 2
Xander keek Kayleigh even een beetje verbaasd aan en schudde toen zijn hoofd. "Nee, natuurlijk ben ik niet boos." Hij ging van haar af en ging gewoon op de bank zitten. "Onze vakantie is niet echt gelopen zoals gepland."
|
|