|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 11:47:37 GMT 2
Ze glimlachte evn gaf hem een zachte zoen. "Je bent zo romantisch" Zei ze terwijl ze de roos aannam en die bekeek. Ze ging weer zitten en deed haar benen weer over elkaar. Ze streek haar jurkje glad en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 16:18:31 GMT 2
Xander glimlachte en ging ook weer zitten. "Ach, het was zomaar een impulf." Hij knipoogte en legte zijn hand halverwege de tafel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 16:20:17 GMT 2
Ze keek even om zich heen en toen weer naar Xander. "Je bent gewoon lief" Ze legde haar hand op de zijne en streelde deze zacht met haar vingers. "Wie zijn idee was dit?" Zei ze terwijl hem aankeek en glimlachte.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 16:30:49 GMT 2
Xander knikte. "Dat kan ook." Hij keek naar hun handen en glimlachte. "Welk idee? De roos, deze vakantie, dit etentje?" Hij grinnikte.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 16:32:12 GMT 2
Ze kneep even zacht in zijn hand en keek toen weer naar het water. "Alles" Zei ze zacht. Ze voelde zich de gelukigste op aarde. Haar blik gleed weer even terug naar Xander. "Ik hou van je" Zei ze zacht en keek even naar hun handen.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 16:42:40 GMT 2
Xander draaide zijn hand om en pakte de hare vast. "Ik denk dat dat gewoon een mooi staaltje teamwork was." Hij liet haar hand los toen de ober met twee borden kwam. "Grazie." zei hij toen de borden voor hun neus stonden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 16:45:55 GMT 2
Ze glimlachte en trok haar hand terug toen het eten eraan kwam. Ze knikte naar de ober en kreeg toen het eten voor zich. "Die er heerlijk uit" Zei ze met een glimlach naar Xander. Ze pakte haar vork en begon de pasta om haar vork te draaien.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 17:20:22 GMT 2
Xander knikte. "Ik heb best honger, nu ik er zo aan denk." Hij draaide zijn spaggeti rond zijn vork en deed het toen in zijn mond. (... geen we het hele eten rpen? )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 18:04:14 GMT 2
[die is gek xD Ik skip nu wel]
Ze glimalchte. "Het is trek, honger hebben ze in de derde wereld" Zei ze terwijl ze een hap nam en daarna om zich heen keek. Het was hier heel gezellig zo.
Het eten was op en ze liepen samen naar een gondelbootje waar net mensen uit stapten. Ze glimlachte en trok Xander mee. "Dit moeten we echt doen" zei ze en gaf hem een zoen terwijl ze ging zitten in het bootje.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 19:56:52 GMT 2
(Haha, dat zegt mij pa ook altijd, dat van honger en trek ) "Nou zeg, nu doe je net of het jou idee was." Xander ging voorzichtig in het bootje zitten en pakte Kayleighs hand. "Je bent de enigste die met mij ideen de eer mag strijken."
|
|