|
Post by \\ Jess' on Aug 22, 2007 21:44:33 GMT 2
"Wie begon er nou over Italië Ze keek hem aan en glimalchte. Daarna kwamen ze van de kant en gin de gondel vare. ze keek even om zich heen. Het was hier gewoon prachtig. "Ik mag alles" Ze gaf hem een zachte kus.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 22, 2007 21:57:02 GMT 2
"Om eerlijk te zijn, ik. Maar jij had het over Venetië." Xander lachtte. "Van mij mag je tenminste alles.... bijna alles dan." Hij sloeg zijn arm om haar een en trok zich tegen zich aan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2007 10:47:48 GMT 2
"Oke oke" Zei ze terwijl ze glimlachte. "Ik doe gewoon alles, of het mag of niet" Zei ze en keek hem uitdagend aan. Ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en zuchte blij.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 13:43:47 GMT 2
Xander schudde zijn hoofd. "Nee, je mag me niet verlaten. Je mag niet sterven. Je mag niet zomaar van school af gaan en je mag niets overkomen." Hij grijnste. "Dus er zijn dingen die je niet van me mag."
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2007 13:48:23 GMT 2
Ze keek om zich heen. "Ik denk ook niet dat ik dat wel wil. Daarvoor hou ik teveel van je, en dat weet je. Je blijft altijd bij me, ik voel het" Zei ze zacht en kroop nog iets dichter tegen Xander aan.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 17:19:39 GMT 2
Xander had zin om haar op zijn schoot te trekken, maar was bang dat de gondel dan om zou kieperen. Hij sloeg zijn armen nu stevig om haar heen en streelde haar wang. Hij had niets te zeggen op wat ze zei. Hij hield van haar, dat was zeker. <Maar hij wist niet wat de toekomst bracht en probeerde dat daarom maar te negeren.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2007 20:57:41 GMT 2
Ze glimalchte gelukkig en wou hem eigen een zoen geven. Maar dit voelde zó goed. Haa rblik gleed naar de prachtige gebouwen die er stonden en ze keek er dromerig na. Ze deed haar mond open om wat te zeggen, maar dat leek haar geen verstandig plan.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 21:44:31 GMT 2
Xander keek naar Kayleigh en glimlachte. Hij gaf haar een kus op haar neus en keek toen naar het water. "No place I'd rader be." Fluisterde hij vooral tegen zichzelf.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Aug 23, 2007 21:46:49 GMT 2
Ze voelde zich gelukkig, bij hem in zijn armen. Ze wou nu voor altijd bij hem blijven. Ze keek even naar hem maar toen weer naar de gebouwen. Eigenlijk zou ze hier wel voor altijd kunnen blijven zitten.
|
|
|
Post by Madjic on Aug 23, 2007 21:53:58 GMT 2
(tijdsprong? ik weer niets meer)
|
|