|
Post by Lisa .. on May 27, 2007 22:26:49 GMT 2
'Heey Tyra.' begroette Vic haar met een glimlach. Hij lachde even om Mariël's opmerking en om haar haar dat nu in die 5 minuten dat hij er was op z'n minst al 5 keer was veranderd. Hij bekeek even de anderen die hij amper kende. Daarna stapte hij naar achteren en gaf Tristan een vriendschappelijke duw.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 12:14:09 GMT 2
Mariël lachte. "Elvira heeft er een toverspreuk op losgelaten, nou verkleurd mijn haar bij mijn gevoelens of iets." Zei ze en haar haar werd even bruin achtig van verwarring. "Mariël Elfglow, voor diegene die mij nog niet kennen." Zei ze met een grijns. Haar haar werd nu weer Groen van tevredenheid.
Tristan voelde dat hij geduwd werd en viel voorover, niet omdat hij hard werd geduwd, maar meer voor de gein. Hij bleef tevreden in het gras liggen. "Tristan Elfglow, EN nee ze is niet mijn zus maar mijn nichtje." Hij knipoogde naar Tyra. "Die haarkleur staat je prima hoor." Zei hij naar haar "Maar kleur doet het ook goed." Toen haalde hij met zijn benen uit en probeerde Vic onderuit te halen, niet hard, gewoon voorzichtig..
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 12:58:56 GMT 2
"Sorry dat ik laat ben!" zei Evan hijgend. Hij had een klein sprintje getrokken zodat hij nu weer bij de groep was aanbeland. Hij grijnsde verontschuldigend en veegde even wat haar uit zijn ogen.
Florian keek even naar de anderen en glimlachtte dan. Het ging wel gezellig worden, dacht hij zo.
|
|
|
Post by greenlightning on May 28, 2007 14:28:46 GMT 2
Tyra glimlachte. 'Dankje. Maar ik zou het leuk viden om gewoon elk moment van rood naar blond te kunnen switchen. Kijken hoe Miquel daarop zou reageren!' Haar broer wilde perse ook rood haar als zij dat had, gewoon om weer even hetzelfde te zijn.
|
|
|
Post by melien on May 28, 2007 15:10:51 GMT 2
(ik ben er ffies 17 uurtjes niet en dan is iedereen er al ) Elvira had met een glimlach naar iedereen zitten luisteren. De meeste kende ze al. "Ik ben Elvira. En dat van die spreuk heeft Mar al helemaal weer goed gemaakt.". Ze keek Mariel lachend aan. Haar kleur was van blauw naar oranje veranderd. Aaron zei niks. Het enige wat hij deed was zijn hand opsteken als groet naar Tristan en Vic. Hij vond het wel grappig om de gesprekken van de meiden te volgen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 28, 2007 15:26:54 GMT 2
Vic voelde een been van Tristan om hem om te laten vallen. Het was niet hard bedoeld maar hij liet zichzelf zo vallen alsof het leek dat het Tristan's schuld was. Hij belandde naast zijn vriend op de grond, lachend. Daarna ging hij even rechtop zitten ekeek de anderen aan. Hij stak zijn hand op en zei:' Vic, Ravenklauw, hoi allemaal'. Het was meer tegen de nieuwkomers bedoeld. Toen liet hij zich weer op z'n rug vallen.
De deur van Zweinstein werd opengeduwd en Lili stapte naar buiten. Ze kneep haar ogen even halfdicht tegen de zon en het mooie weer en liep vervolgens in een oranje t-shirt en een spijkerbroek naar de anderen. Ze keek even rond en herkende zowel iedereen wel van gezicht, maar niet allen bij naam. Even glimlachde ze en zei:'Heey allemaal, ik ben Lili.' Ze keek vrolijk, mooi weer, een uitstapje naar Zweinsveld en met waarschijnlijk alleen maar leuke mensen, wie zou er zeuren dat het leven zo slecht was.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 16:27:25 GMT 2
"Geeft niks Evan, ik zie dat Lili er ook pas net is, en we hebben de tijd." Haar haar was blauw geworden, van rust. Maar toen ze Florian in het oog kreeg werd haar haar knalrood, en ze bloosde. De blos ging snel weg, maar haar haar bleef rood! "Mariël, Maar ik denk dat iedereen me hier wel kent." Voegde ze eraantoe. "Lil, Leuk dat je ook meekomt." Zei ze en gaf haar een knipoog.
Tristan keek naar Tyra. "Straks wil je broer het ook!" Zei hij met een grijns. "Hoi peoples!" Zei hij tegen de nieuwekomers. "Tristan, Aangenaam allemaal." Hij keek in het rond. De meeste kende hij wel, of via Mariël en anders had hij ze wel eens rond zien lopen.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 17:32:25 GMT 2
"Mariël.." zei Florian langzaam terwijl hij naar haar haar staarde "er is iets aan je veranderd, wist je dat al?". Hij grijnsde even maar trok vervolgens weer een serieus gezicht.
|
|
|
Post by Merel on May 28, 2007 18:40:08 GMT 2
Mariël haar haar werd eerst knalrood, van verlegenheid, daarna weer Geel van de lol. "Meen je dat Florian? Was me nog niet opgevallen hoor." Zei ze met een grijns op haar gezicht. Ze keek even in het rond. Haar haar werd Blauw omdat ze even diep nadacht. "Wie missen we nog?" Vroeg ze in het algemeen.
|
|
|
Post by Krista - on May 28, 2007 21:42:36 GMT 2
"Vreemd zeg" zei Florian lachend met een blik op Mariëls haar. "Maar wel feestelijk. Als ik jarig ben, moet iedereen zulk haar hebben"
|
|