|
Post by johanneke on Nov 4, 2007 19:01:47 GMT 2
Natasha stapte met een zucht de lift in op weg naar boven. Ze had een spoeduil gekregen over dat haar moeder in het ziekenhuis lag vanwege een door haar bevrijde gifkikker. Dit was alweer de zo veelste keer dat haar moeder in eht st. Holisto's lag vanwege een of andere dier. De lift remde af en Natasha stapte uit. Ze keek even waar ze heen moest. Ze moest kamer 101 hebben en besloot naar rechts te gaan. Die gok bleek juist te zijn, want al gauw hoorde ze haar ouders gekibbel. Ze stapte naar binnen en voelde een vlaag van schaamte, want haar vader stond in een jurk aan haar moeders bed, terwijl haar moeder heel charmant(ahum) een pakje snoep probeerde open te maken met haar tanden. Ze keek nog even snel de gang in om er zeker van te zijn dat er niemand die ze kende er was. Toen stapte ze de kamer binnen.
|
|
|
Post by melien on Nov 5, 2007 19:54:48 GMT 2
Elvira was door het st. Holisto aan het lopen. Ze was er weer eens aan het rondkijken aangezien ze hier later ook wel weer wilde studeren. Ze bleef echter stilstaan toen ze iemand van zweinstein te zien. Ze probeerde het meisje even te plaatsen maar had daar niet echt tijd voor. Ze zette een paar stappen richting de deur maar wist eigenlijk niet wat ze wilde doen.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 6, 2007 13:23:35 GMT 2
'' Hoi mam!'' zei ze tegen haar moeder. ze had al meteen spijt dat ze was gekomen, want haar ouders hoorde haar niet door hun gekibbel. Haar broertje zat in de hoek te spelen met wat snoepjes. ''Hebben julie zin in koffie?'' vroeg ze. Ze wachtte niet op antwoord, maar ging meteen de deur uit met de boodschap:'' Ik haal wel even koffie!'' Toen ze de deur uit stapte zag ze een meisje van Zweinstein. Ze schaamde zich dood en hoopte dat ze niks van achter de deur had gezien.
|
|
|
Post by melien on Nov 6, 2007 17:57:42 GMT 2
Elvira zag Natasha nu duidelijk. Ze liep naar haar toe. "Heej." begroette ze haar vriendelijk. Ze was verrast iemand van zweinstein hier tegen te komen, maar dat maakte ook niet uit. Ze vroeg zich af wat Natasha hier deed, ze kende haar weliswaar niet maar ze zag hier nooit iemand van zweinstein zonder reden.
|
|
|
Post by admin. on Nov 6, 2007 18:42:09 GMT 2
'Wat een rotspul,' mompelde Chantal, terwijl ze in een lichtgroene ochtendjas door de gang liep. 'Wat een rotbroer, die dat spul fabriceert. Kon niet-oh,' Ze liet haar blik even over Elvira en Natasha gaan, en trok een wenkbrauw op. 'Jullie zijn hier niet omdat jullie ziek zijn.' zei ze toen vaag, en trok haar ochtendjas wat verder dicht.
|
|
|
Post by melien on Nov 6, 2007 19:09:01 GMT 2
Elvira keek verbaasd op. Alweer iemandvan school. "Nee klopt. Ik kom hier wel vaker." zei ze met een glimlach. "Wat rondneuzen en rondkijken..." mompelde ze er achteraan.
|
|
|
Post by admin. on Nov 6, 2007 19:23:16 GMT 2
Chantal haalde haar schouders op en graaide in haar zakken. 'Altijd beter als erin terechtkomen door iemand als Chris,' mompelde ze binnensmonds, en zuchtte. In haar haar zaten nog steeds sporen van groene blubber, het spul waarin ze bijna gestikt was.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 6, 2007 19:47:02 GMT 2
Natasha was blij dat iemand kwam om de aandacht van haar af te leiden. Voor een keer vond ze het fijn niet in de spotlights te staan. ''Ik zou net wat koffie halen. Willen jullie ook wat?'' vroeg Natasha.
|
|
|
Post by admin. on Nov 6, 2007 19:49:12 GMT 2
'Koffie?' mompelde Chantal. 'Zal ik wel weer niet mogen. Je toverkracht is wegehaald, juffrouw Lynn, en je mag niets versterkends nemen tot het volledig is teruggekeerd. Hoevaak heb ik dat nou al niet aan moeten horen?' Ze snoof even, haalde toen een hand door haar haar en keek naar een langslopende heler.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 7, 2007 14:46:08 GMT 2
''Oh sorry! Kan ik wat anders voor je halen ofzo?'' vroeg ze een beetje schuldig over haar opmerking. Wat leek haar dat vervelend, om een tijd zonder magie te zitten. En dan ook nog ziek. Ze hoopte zeer dat niemand er meer aan dacht om haar te vragen wat zij hier eigenlijk deed.
|
|