|
Post by » Aline. on Nov 7, 2007 16:36:43 GMT 2
Chris kwam vrolijk aanslenteren door de gang, op zijn zus af. Nietsvermoedend gaf hij haar een klop op haar rug. 'Hé C.C! Ook al je bed uit?' riep hij grijnzend, totdat hij Natasha zag. De grijns verdween snel van zijn gezicht en snel mompelde hij dat hij iets vergeten was, en maakte zich meteen weer uit de voeten.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 7, 2007 18:03:27 GMT 2
''Oke....'' zei Natasha die zich af vroeg wat er met Chris was. ''Maar in ieder geval, wil er iemand nog iets hebben? Ik ga toch dus...'' zei Natasha nog maar een keer. Ze liep al langzaam de richting op van de kantine en probeerde de aandacht vooral op de weglopende haar te vestigen en niet de deur van 101. Ze hoorde haar ouders schreeuwen tegen elkaar en haar broertje jammerde iets, wat toch niemand kon verstaan. Ze begon meteen een beetje te blozen. Niet doen Natasha! dacht ze bij zich zelf. Straks verraad je jezelf nog!
|
|
|
Post by admin. on Nov 7, 2007 21:35:08 GMT 2
Chantal trok een wenkbrauw op bij het zien van Chris, die zich vrijwel meteen weer uit de voeten maakte. 'Wat heeft hij?' vroeg ze, waarna ze met haar ogen rolde. 'Ik hoef niks. Mag niks anders dan bronwater, op medicijnen na. Bedankt, Chris,'
|
|
|
Post by Merel on Nov 7, 2007 21:42:48 GMT 2
"Jij moet je kop 'oudien Flora! Jij zit niet zondier je magie!" Brieste Aylin half pissig door de gangen. "Ach komop! die badjas staat toi 'eel charmante!" Zei Flora grijnzend die half dekking zocht achter Chantal aangzien ze net langs hun liepen. Aylin zag er nog wel rederlijk uit, tenminste haar haar was ze net zo lang mee bezig geweest totdat al het groene spul eruit was.
|
|
|
Post by admin. on Nov 7, 2007 21:47:04 GMT 2
Voor de zoveelste keer die dag trok Chantal een wenkbrauw op, en graaide wat in de zakken van de ochtendjas. 'Ah, hier!' mompelde ze na een tijdje, en haalde er een doorzichtig buisje uit. Binnin zaten blauwkleurige pillen, en die moest ze eigenlijk om de twee uur innemen.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 8, 2007 18:19:18 GMT 2
Chris had zich een tijdje schuilgehouden achter een heler die stond te praten met een patiënt, en volgens Chris na een aantal minuten nog steeds niet doorhad dat er iemand achter hem stond. Zodra hij Aylin en Flora zag lopen kwam hij weer achter de heler vandaan, aangezien hij zich wel bij Natasha in de buurt durfde te vertonen wanneer Aylin erbij was. Hij haalde de Franse tweeling in en keek hen even glimlachend aan. 'Haa, toch wel handig, vriendinnen die m'n grootste angst verjagen,' zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by admin. on Nov 8, 2007 18:22:23 GMT 2
'Wat een herrie, hierbinnen,' mompelde Chantal, bij het horen van het geluid in kamer 101. Ze gluurde even schui naar binnen, en vond het lichtelijk opmerkelijk wat er binnen gebeurde. Een vent in een jurk. Erg charmant
'Zeg Chris,' zei ze daarna tamelijk hard, 'Hoe zit het nou tussen jou en Aylin?'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 8, 2007 18:28:16 GMT 2
Natasha was al half weggelopen toen ze Chris weer zag. Wat was het toch een vreemde jongen! Ze hoorde het geluid uit 101 harder worden en begon wat sneller richting de automaten te lopen. Ze haalde wat koffie uit de automaat en liep weer terug.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 8, 2007 18:30:17 GMT 2
'Meen je dat nou? Ben jij geïnteresseerd in mijn privé-leven?' Chris keek Chantal zogenaamd heel verbaasd aan, waarna hij moest grijnzen. 'Nou, tussen mij en Aylin...' Hij gaf Aylin een kus als antwoord.
|
|
|
Post by admin. on Nov 8, 2007 19:19:37 GMT 2
'Nee hoor, ik probeerde alleen je hachje voor de zoveelste keer te redden. Van jeweetwel,' zei Chantal koeltjes. Als Natasha niet zo snel terug gelopen was, had ze in plaats van Jeweetwel haar naam genoemd.
|
|