|
Post by johanneke on Nov 8, 2007 20:48:14 GMT 2
Natasha liep weer terug naar het groepje mensen. ''Wat is er eigenlijk met jullie gebeurd?'' vroeg Natasha eigenlijk niet echt geinteresseerd, maar meer om te laten zien dat ze er weer was. Het was niet echt gewoon dat er zo veel mensen van Zweinstein in st. Holisto waren.
|
|
|
Post by admin. on Nov 10, 2007 13:07:52 GMT 2
'Door gedaanteverwisseling. Chris' mislukte theekopje, of wat het ook voor mocht stellen,' zei Chantal luchtig. Ze haalde haar schouders op en gaf Chris een por. 'Nietwaar, chrissie?'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 10, 2007 20:06:30 GMT 2
''Oh! Da's inderdaad een beetje mislukt!'' grinnikte Natasha. Ze vond het op de een of andere manier heel grappig en deed erg haar best om haar lachen in te houden. *ik vind dit niet grappig, ik vind dit niet grappig* dacht Natasha de hele tijd, maar ze moest als nog lachen.
|
|
|
Post by admin. on Nov 10, 2007 20:55:01 GMT 2
'En als er dan ook iemand in begint te porren, ontploft het vanzelf. En ja, dan zit je plotseling aan elkaar vast en stik je ook nog eens half. Maar toch was het wel lekker rustig, nietwaar CHris? Want dat lieve broertje van mij kon geen woord uitbrengen.' Ze stak haar tong uit naar Chris, en legde toen een knoop in het lint dat de ochtendjas bij elakar hield.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 11, 2007 19:44:26 GMT 2
Natasha kon haar lachen nu echt niet meer inhouden en barstte keihard in lachen uit. ''Het moest wel een erg mislukte gedaanteverwisseling zijn dan!'' proestte Natasha. Ze zag het al helemaal voor zich: Chantal als theekopje of iets wat er op lijkt. ze moest door deze gedachte nog meer lachen. Ze stond inmiddels helemaal dubbelgeklapt van het lachen met haar armen om haar buik.
|
|
|
Post by admin. on Nov 13, 2007 19:29:50 GMT 2
'Die egel leeft niet meer, nee,' zei Chantal, en trok een wenkbrauw op. Denkt dat mens nou werkelijk dat wij veranderd zijn, of lijkt het maar zo?, dacht ze geïrriteerd.
(inspiloss)
|
|
|
Post by johanneke on Nov 13, 2007 19:51:41 GMT 2
''Sorry hoor....'' proestte Natasha uit. ''Ik kreeg even een heel fout beeld in mijn hoofd van jullie als theekopjes.'' Door deze opmerking schoot ze weer in de lach. ''Maar jullie lijken niet op theekopjes hoor! Whahahhaha!'' brulde Natasha. Ze kon het niet helpen. Soms had ze zo'n ontzettende lol met haarzelf. Ookal was de hele kamer doodserieus, dan nog zou zij kunnen lachen. En dat was bijna het geval nu.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 13, 2007 20:10:58 GMT 2
''In ieder geval wel zielig voor de egel.'' zei ze nu wat serieuzer. ''Hoelang moeten jullie hier nog zijn dan?'' vroeg ze. Het boeide haar niet echt heel erg, maar na hen net heel erg te hebben uitgelachen, moest ze wel een beetje serieuze belangstelling tonen vond ze. Wederom probeerde ze haar lachen in te houden, wat moeilijk was, want het beeld bleef maar hangen. *Theekopjes, whahahaha* Maar ze hield haar gezicht in plooi.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 14:12:27 GMT 2
[Jojo, je kunt beter je vorige bericht veranderen als je nog iets wil toevoegen ^^]
Chris trok een wenkbrauw op en keek Chantal veelbetekenend aan. Waar hij even geleden nog bijna bang voor haar geweest was, vond hij haar nu alleen maar zielig. Hij schraapte even zijn keel en zei: 'Nou, aangezien we niet meer erg veel op theekopjes lijken behalve dat we nog steeds bloemmotiefjes overal op ons hoofd hebben, kunnen we waarschijnlijk snel weer weg.'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 18:57:33 GMT 2
( ook als ze het na Chantal's opmerking zei?) Natasha moest weer heel erg lachen nu Chris het over bloemenmotiefjes had. Ze zag ze al helemaal met bloemenmotiefjes en andere foute motiefjes. '' Ik, whahhahah, uhm.. ik ga even naar de wc... ik doe het bijna in m'n broek van 't lachen. whahahaa!'' En al lachend was liep ze richting de wc.
|
|