|
Post by » Aline. on Nov 17, 2007 19:11:03 GMT 2
[Hoe bedoel je?]
'.... en dat willen we liever niet hebben...' Stomverbaasd keek Chris Natasha na, waarna hij even een blik wierp op Chantal, en een gebaar maakte van 'ik snap er ook helemaal niets van'. 'Denken jullie ook dat ze rijp voor het gesticht is?' He keek Flora, Aylin en zijn tweelingzusje even aan. 'O, wacht even, dat was ze al.'
|
|
|
Post by johanneke on Nov 17, 2007 19:20:07 GMT 2
(Nee oh ,wacht ik keek even naar een ander stuk en dacht dta je eht daarover had. Laat maar!)
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 14:32:10 GMT 2
"Volgiens moi zit ze een beetje op de verkeerdie school.. Ze 'oort duidelijk in 'et gekkienhuis. Dat ze daar nog niet ziet verbaast me be'oorlijk." Zei Flora en keek Natasha met een walgende blik na. Flora was de enige die er bijna niks aan over had gehouden, van die geweldige les.. "Elle est knetter gek!" Zei Aylin met rollende ogen. "Trouwens, een nog niet afgekeurde 'eler vroeg of we net iets te drinkien woudien.." Zei Aylin vooral nog tegen Chantal en Chris.
|
|
|
Post by admin. on Nov 18, 2007 14:57:43 GMT 2
[Bloemenmotiefjes? Ö] 'Wat heeft zij?' zei Chantal geïrriteerd. Ze haalde echter haar schouders op en wierp een schuine blik op Aylin. 'Bah, weer van die gele drab, zeker. Gezond, noemen ze dat. Nee, bedankt, ik heb liever wat sterkers. Maar dat kan de vergiftiging alsnog in werking zetten.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 15:59:46 GMT 2
[Ja, mooi hè ^^]
Chris grinnikte en gaf Chantal even een stomp tegen haar bovenarm. 'Denk maar zo; dan ben je extra blij wanneer je weer gewoon pompoensap mag drinken. Altijd positief blijven, zusjelief!' grijnsde Chris.
'Ik dacht al jullie hier te vinden!' Amber elleboogde zich tussen de helers en mensen heen, en kwam terecht bij de vier. 'Hoe is het? Ik dacht, ik heb een tijdje vrij en ik heb jullie al een tijdje niet gezien. Ook niet zo raar, als jullie in Sint Holisto liggen! Maar goed, ik kom dus even kijken bij jullie - zijn jullie al bijna beter? Jullie moeten wel snel weer terugkomen, hoor!' ratelde Amber aan een stuk door.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 16:04:12 GMT 2
" 'eeft een van jullie teap?" Vroeg Aylin zachtjes aan Chantal en Chris. Flora grinnikte. "Oui logisch dat we dan 'ier te vindien zijn nietwaar? Ick mag bijna weg.. Elles nog niet.." Zei ze met een knikje richting de andere. "Waarom dacht toi andiers dat ick jullie ben gaan zoekien inplaats van dat 'eerlijke drankje op te drinken?" Zei Aylin met een kucht bij heerlijke.
|
|
|
Post by admin. on Nov 18, 2007 17:24:34 GMT 2
[Teap? xD] 'Nee, helemaal niet weg, zelfs. Een gevangenis, zo zou je het kunnen noemen.' Chantal zuchtte even, wierp een schuine blik op Amber en glimlachtte even, al meende ze weinig.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 20, 2007 18:36:01 GMT 2
Amber grinnikte even. 'Arme zielen. Mogen jullie wel chocola hebben?' vroeg ze hoopvol, aangezien ze een hele tas vol met allemaal chocoladerepen bij zich had, die ze net allemaal bij Zacharinus had gekocht.
|
|
|
Post by Merel on Nov 20, 2007 23:18:27 GMT 2
[ze zijn frans ja dat mag ;D ]
"Vast wel, en andiers vind ick van wel." Zei Aylin grinnikend. "We blijvien voorlopig daar evien weg 'oor. Ick wil niks opdrinkien.." Vervolgde ze en ze trok een goor gezicht.
|
|
|
Post by admin. on Nov 28, 2007 14:12:22 GMT 2
'Eigenlijk niet,' zei Chantal grijnzend. 'Maar die helers kunnen me de tering krijgen. We krijgen toch alleen negatief nieuws. 'Het vergif kan schadelijk zijn' 'Kijk uit, anders is er een kans dat je toverkracht helemaal niet meer terugkeert!' Onzin, als je het mij vraagt. Ze weten gewoon niks beters te doen dan zeiken,' Chantal grinnikte even, en rolde toen met hara ogen. 'KIjk, daar heb je een Heler die we zat waren,' ze wees even in de richting van een man met een grijze baard, die een grote, zwarte schroeiplek op zijn rug had, in de vorm van een kruis.
|
|