|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:50:04 GMT 2
"Ik hop het" Zei ze terwijl ze hem opnieuw aankeek. Ze frutselde wat aan haar vingers "Dat zou ik heel graag vliegen, het lijkt me gaaf" Zei ze opgewekt terwijl ze grinnikte. "Ik heb een grote familie, ik moet voor mijn broertjes en zusjes zorgen, omdat mijn moeder ook druk is. Daarnaast gebruikt ze wel magie, maar het is alsnog moeilijk. Ik heb haast geen tijd voor mezelf. Maar dat is ook niet nodig denk ik" Zei ze terwijl ze glimlachte. "Ik ben gewoon, normaal, saai dus"Zei ze terwijl ze opkeek toen er iemand voorbij liep.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:59:53 GMT 2
Davis grinnikte. 'Je bent niet saai. Normaal is goed. Heel wat beter dan neit normaal zijn. dat is zo vervelend. Het lijkt wel interessant, maar eigenlijk...' hij lachte. '... is eht stomvervelend!' Hij zag de jongen alweer aankomen wardeerde zijn snelheid. Hij pakte beide drankjes, gaf Tatyana die van haar en nam een slok van zijn eigen drinken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 10:23:14 GMT 2
Ze keek hem aan. "Dus eigenlijk, vind je me stomvervelend?" Zei ze terwijl ze een weknbrauw omhoog deed. Ze pakte haar pompoensap van em aan maar raakte daarbij zijn hand. "Sorry" zei ze blozend terwijl ze een slok nam.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 12:41:49 GMT 2
Davis schudde zijn hoofd en glimalchte toen. hij legde zijn hand op de hare. 'het geeft niet en nee, natuurlij vind ik je neit stomvervelend! Het leven zoals anderen het hebben, dus met heel veel problemen enzo. Ik bedoel, het leven mag best wel makkelijk zijn voor een keertje, toch?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 12:44:02 GMT 2
Hij trok haar hand verlegen terug. Terwijl ze hem aankeek. "Maar er schuilt nog iets anders achter deze leuke meid" Zei ze toen ze haar hand op haar hart legde. "En iemand mag dat uitvinden" Zei ze zacht terwijl ze weer een slok nam. Ze legde haar hand weer op tafel, ze vond het toch wel prettig als hij haar aanraakte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:03:56 GMT 2
Davis legde, gehoorzamend aan haar lichaamstaal, zijn hand weer op de hare. 'Een geheim? Je ebnt mysterieus.' hij glimalchte. 'Misschien vind ik het ooit nog uit. Zelf ben ik niet erg bijzonder. Ik heb pleegouders en een broer die dat zelf niet wist.' hij haalde zijn schouders op. Hij wilde echt weten wie en wat ze was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:06:44 GMT 2
Ze ging met haar vingertoppen over zijn hand terwijl ze een slok nam. "Misschien wel, misschien niet. Wie komt erachter?" Zei ze terwijl ze lief naar hem glimlachte. "Voor mij ben je één en al raadsel" Zei ze, met een lieve stem terwijl ze hem aankeek. "Beter toch? Alleen kind zijn lijkt me niks" Zei ze zacht terwijl ze het glas met pompoenspa aan haar lippen zette en naar hem keek. Ze nam een slok terwijl ze het glas weer neerzette. "Misschien is het wel leuk om een raadsel te blijven voor iemand" Zei ze terwijl ze naar hem knipoogde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:09:53 GMT 2
Davis voelde een rilling door zich heen gaan van boven tot onder. 'Ja, maar proberen om geheimen te ontrafelen is ook erg leuk.' Hij boog zich dichter naar haar toe. 'Dus als je me de kans wil geven...' Hij knipoogde en liet tgelijk zijn blik over haar gaan.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:12:28 GMT 2
Ze keek naar hem terwijl ze warm werd, iets wat ze nog nooit ha dgevoeld. "Misschien" Zei ze plagend terwijl ze haar andere hand onder zijn kin deed. "Dus je wilt me ontdekken hé? Doe je best maar" Zei ze zacht terwijl ze nu iets afstand van zijn lippen had. Ze beet op haar lip terwijl ze in zijn ogen keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:16:10 GMT 2
Davis glimalchte. 'Aangenomen. Het eerste wat ik zou willen ontdekken, is of die lippen van jou even zacht en zoet zijn als ze eruit zien.' Hij kwam eits dichter bij, maar raakte de hare nog net niet aan.
|
|