|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:14:41 GMT 2
Ze liep met een glimalch De 3 Bezemstelen in terwijl ze ging zitten. Ze wachte op Davis, ze had hier met hem afgesproken. Sinds vanochtend daagde er iets bij haar, ze wist niet wat. Ze keek even om zich heen terwijl zze wachte, ze zag Davis nog niet zitten. Ze keek naar butien terwijl ze haar hoofd op haar hand liet steunen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:22:14 GMT 2
Davis had zijn motor jack aan en zijn gewonen kleren. Zelfs zijn haar zat niet bijzonder goed. Hij zag eruit zoals altijd. "meisjes metoen je nemen zoals je ebnt. Anders kan je ze teleurstellen." Davis nam de woorden van zijn vader ter harte. toch, voor de aardigheid, had hij een roos gekocht. Een mooie rode. Hij zag Tatyana al van een afstand. Met een glimlach liep hij naar haar toe. Hij begroette haar door te glimalchen en de roos naar haar uit te steken.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:25:09 GMT 2
Ze zag hem aankomen terwijl ze zwaaide. Ze glimalchte terwijl ze even verbaasd stond van de roos. Ze nam het aan terwijl ze er aan rook. "Had je niet hoeven doen" Zei ze zacht terwijl ze de roos neerlegde en hem aankeek. "Ga zitten" Zei ze terwijl ze nog steedd glimlachte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:30:09 GMT 2
Davis knikte en nam plaats. hij ging ontspannen zitten. 'Ik doe het graag voor je hoor. Een meisje hoort een cadeautje te krijgen op een date. Dat zegt mijn vader altijd. Hij heeft gelijk. Een bos rozen is teveel, maar ee roos, dat is een duidelijk symbool lijkt me.'Hij glimalchte naar haar. Zou ze al besteld hebben?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:33:04 GMT 2
Ze glimalchte warm naar hem om zijn woorden. "Je vade rheeft zeker gelijk. En vrouw moet verwend worden" Zei ze terwijl ze even grinnikte. "Ik wist niet wat je wou, dus ik heb nisk besteld." Ze gliamlchte naar hem terwijl ze met haar haar speelde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:37:10 GMT 2
Davis lachte. 'ik drink alles. Al had je een water besteld.' hij wenkte de ober en bestelde voor zichzelf een grote pompeonsap. Hij vroeg tatyana wat zij wou hebben en bewonderde haar tegelijkertijd.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:39:56 GMT 2
"Zeker omdat ik het dan had besteld. Doe mij maar, ook Pompoensap ja" Zei keek weer naar Davis terwijl ze glimlachte. Ze liet haar blik naar buiten gaan terwijl ze dromerig zuchte. Ze deed haar haar achter haar oor terwijl ze daarna weer naar hem keek. "Wat doe je graag?'' Zei ze terwijl ze hem bewonderend aankeek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:42:09 GMT 2
Davis glimlachte. 'ik hou van motoren. Mijn vader maakt ze. Hij heeft me van jongs af aan al geleerd om ze te reapreren enzo en tegenwoordig kan ik net zoals hij vleigende maken. Is wel leuk.' Hij halde zijn schodeurs op. 'en wat doe jij allemaal?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 14, 2007 23:43:57 GMT 2
Ze knikte belangstellend. "Ik vind je er wel wat voor, misschien kom ik eens kijken. Als jij dat wilt dan" Zei ze terwijl ze hem aankeek. "Ik, niet sbijzonders. Ik woon in Spanje, pas op mijn broertjes en zusjes. Schrijf, lees, kook. Ik doe vanalles" Zei ze terwijl ze grinnikte. "Maa rik ben neit zo belangrijk zoals je ziet" Zei ze terwijl ze haar beide handen op de tafel deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 14, 2007 23:46:52 GMT 2
davis lachte. 'je bent belangrijk voor genoeg mensen denk ik. Daarvoor hoef je geen bijzodnere dingen te doen. daarvoor moet je bijzonder zijn[i/].' Hij glimlachte lief naar haar. 'ik vind het leuk wat je doet e misschien kan je wel een keertje meevliegen. Als je wil dan. Hoe is jouw familie leven trowuens?'
|
|