|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:18:33 GMT 2
Ze keek hem aan. "Wil je dat echt wel weten, misschien wordne ze straks wel ruw met veletje" Zei ze terwijl ze nog steeds afstand hield van hem. Om hem te plagen. "Wil je het echt weten?" Zei ze terwijl ze grinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:21:07 GMT 2
Davis drukte zijn lippen op de hare en voelde met zijn tong over haar lippen. Hij hing nu zo'n beetje over de tafel heen. Hij ging weer zittenen glimalchte tevreden. 'Ze zijn nog zoeter en zachter dan ik dacht,'zei hij zacht en glimlacht. Hij bloosde licht en keek haar aan, bang voor haar reactie.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:23:22 GMT 2
Ze schrok even terwijl ze hem daarna aankeek. "Vind je, de jouwe zijn anders ook niet mis hoor" Zei ze terwijl ze opstond en naast hem ging zitten. Ze legde haar hand om zijn nek terwijl ze hem weer zoende. Zou dit wel in het openbaar gaan?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:28:08 GMT 2
Davis beantwoorde haar zoen en trok haar tegen zich aan. Toen leit haar geergerd los, ging staan, trok haar overeind en zoende haar opnieuw. Stom tafeltje. Hij hiel haar stevig, maar toch teder vast. Ze was zo warm.. zo mooi. Hij voelde de kriebels, die hij leiver neit in het openbaar ahd, maar kon tatyana ook niet loslaten.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:31:02 GMT 2
In een flits stonden ze, en ze voelde een rilling door haar heengaan. Ze trok hem mee naar buiten terwijl ze een verlaten steegje zocht. Daar trok ze hem mee in en drukte hem tegen de muur terwijl ze hem daarna verlangend zoende. Ze voelde hem tegen zich aan en werd warm, heet zelf.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:34:27 GMT 2
Davis kuste haar mond, haar nek, likte zacht aan haar oren en volgde emt zijn handen de vormen van haar lichaam. 'Waarom zijn vrouwen zo mooi?'vroeg hij zacht. 'Waarom ben jij de mooiste vrouw die ik ooit heb gezien?' Hij rilde en kuste haar mond opnieuw.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:37:33 GMT 2
Ze sloeg haar armen om zijn nek heen terwijl ze hem terugzoende. "Omdat mannen verwend moeten worden lijkt me zo" Zei ze met een glimlach terwijl ze met haar tong in zijn mond ging. Ze zweeg en beantwoorde die andere vraag niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:41:37 GMT 2
Davis rilde opnieuw. Tot zijn schrik voelde hij hoe zich van odner zich iets bewoog. 'Je bent me aan eht pesten,'hijgde hij zachtjes. Hij streelde haar geizhct, kuste haar hals en liet zijn handen afzakken naar haar billen. Zacht aaide hij erover heen en duwde toen haar onderlijf tegen de zijne, zodat ze zou voelen wat hij bedoelde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:45:06 GMT 2
Ze liet haar tong heen en weer bewegen terwijl ze de zoen verbrak. "Misschien" Hijgde ze licht terwijl ze genoot van zijn aanrakingen. Ze wond op toen ze zijn ding voelde en ze glimalchte ontdeugend. Haar handen gleden naar beneden terwijl ze die op zijn broekrand liet rusten. "Misschien vind ik je toch nog wel leuk" Plaagde ze terwijl ze met haar tong naar zijn hals ging.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:48:13 GMT 2
Davis gromde zacht en tilde haar toen speels op. Hij liet haar tegen de muur aan leunen en keek haar echt in de ogen. 'o ja? Misschien ik jou ook wel. Maar misschien is dit neit de juiste plaats. (of het juiste forum, ik wet niet hoe happy esme is met deze acties...) Misshien moeten we een beter plaats vinden?Voor zover ik weet is eht illigaal.' Dat maakte hem neit veel uit, wat hem wel uitmaakte, was dat ze gestoord konden worden en dat wilde hij niet hebben.
|
|