|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:50:43 GMT 2
Ze glimalchte gevaarlijk terwijl ze haar armen weer om hem heen sloeg. "Misschien moeten we wachten tot we vakantie hebben" Zei ze zacht terwijl ze ginnikte. (INderdaad, misschien een ander forum) Ze beet hem in zijn nek terwijl ze grinnikte. "Het is toch spannend als we gepakt worden" Zei ze terwijl ze hem in zijn ogen keek. Haar ogen glommen terwijl ze haar iegenwijze trekjes weer kreeg.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 13:54:04 GMT 2
Davis snoof. 'Echt niet, ik wil je voor mezelf. Als hier een of andere lompe boer heen komt, dan mag hij jou neit zien. dat is nu een eer die alleen mij toekomt. Tenzij jij graag bekeken word. ik neit, ik heb een veel te witte kont.' Hij grijnsde breed. Hij was Grieks van komaf en was redelijk bruin, maar toch was zijn kont eht witste deel van zijn lichaam.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 13:56:35 GMT 2
Ze glimalchte. "Misschien moest ik het eerder zeggen, maar ik, ik begin gevoelens voor je te krijgen" Zei ze zacht in zijn oor terwijl ze naar hem verlangde, ze wou hem nu. Maar jammergenoge zouden er mensen achterkomen. "Ik zou die witte kont weleens willen zien, lijkt me, lekker" Ze liet haar handen in zijn broek glijden, naar zijn kont terwijl ze ontdeugend naar hem keek.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:00:16 GMT 2
Davis sloot ijn ogen, vechtend tegen een verlangen, dat hij neit kon odenrdruken. Hij zoende haar vurig. Hij liet zijn handen over haar rug glijden,onder haar shirt en maakte het sluitinkje van haar bh los. hij streelde de naakte huid en duwde zich nog steviger tegen haar aan. Ze moest zijn harheid voelen, dat kon neit anders. Even vroeg hij zich af wat hij moest doen als er iemand kwam. Misschien kon zij haar gevoelens verbergen, maar iedereen zou de pal in zijn broek kunnen zien. Toen was de gedachte weg.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:03:28 GMT 2
Ze voelde hoe ze hem steeds meer wou, en hij haar. Ruw zoende ze hem terug terwijl ze zich nog meer tegen heem aandrukte. Ze voelde zijn ahrdheid terwijl ze het niet kon laten. Ze owu hem, nu. "Davis, het kan niet. Maa irk kan niet van je afblivjen" Hijgde ze terwijl ze in zijn schouder beet, om het verlangen weg te laten gaan. "Ik wil het, nu, maar het kan niet, niet hier, niet nu" Zei ze terwijl ze zijn hardheid wou voelen, ze wou hem hier.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:10:33 GMT 2
Davis slikte. 'Ik kan enrgens heen, zolang jij mij zo wamr blijft houden,'hijgde hij. hij zoende haar, haar nek en liet toen zijn handen naar de voorkant glijden. Zijn vingers gingen onder haar bh door en hij was vertederd door de zachtheid die hij voelde. Hij slikte en schudde toen zijn hoofd. 'nee, je bent te mooi voor een vluggertje als dit. Ik meto je hebben, ik wil je, maara wel ergens waar ik kan laten zien wat ik voel, en neit alleen deze... behoefte.' Spreken was moeilijk. was dat altijd zo? Waarom werd hij daar nu zo moe van, trewijl hij barstte van de energie?
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:13:11 GMT 2
ze zoende hem terug terwijl ze zowat smolt in zijn armen. Het was ene prettig gevoel wat hij deed. "Davis, blijf bij me, ik wil je, ik hou van je" Hijgde ze terwijl ze hem mee wou trekken, verder de steeg in. "IK voel het al, ik wil meer. Ik wil je, maar ik ben bang, bang dat ze ons snappen. Ik hou van je, nu en voor altijd" Zei ze terwijl ze hem meetrok en soms zoende. "Ik heb dit nog nooit geveold, ik wil het voelen, nu"Zei ze terwijl ze trilde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:18:36 GMT 2
Davis legde zijn vingre op haar mond en zoende haar. 'Op dit moment geloof ik niks anders dan dat ik ook van je hou. We doen vandaag wat we willen, maar vertel me morgen aps of je echt van me houdt.' Je moet verlangen niet verwarren met liefde. Zijn vader had gelijk. Hij hield van haar. Nu. Deed hij at ervoor ook a? hij wist eht niet meer. 'Laten we een plek zoeken, waar we alleen zijn. Waar zou je willen?' hij dacht na. 'wat vind je van het krijsende kort? Daar is eht meestal wel stil.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 15, 2007 14:21:30 GMT 2
er ging een warme rilling door haar heen terwijl ze hem aankeek. Ze drukte een liefdevolle zoen op zijn lippen terwijl ze barste van geluk,maar het krijsende krot vond ze eng, maar toch spannend. "Ja, lijkt me, spannend" Zei ze terwijl ze haar hand in de zijne deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 15, 2007 14:28:18 GMT 2
'Laten we gaan dan. Alleen...' Hij leit haar los en staarde naar zijn broer, waar iemand heel vrolijk naar buiten probeerde te kijken. Hij zuchtte diep en draiade zich om. 'Als ik nou even neit naar e kijk, misschien dt eht dan afzakt.' hij kon zelf zijn lachen neit inhouden.
|
|