|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:15:09 GMT 2
Draconic deelde de kaartjes uit en stopte de sikkels in een bak. Hij was best tevreden over de opkomst. Hij zou hier nog wel even staan. Het duurde nog een uur voor alles dichtging en daarna nog een half uur voor het echt zou beginnen. Hij glimlachte naar Natasha. 'Voor een persoon?' vroeg hij vreindelijk. Vandaag was iedereen vriend.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:21:02 GMT 2
''Jep, helemaal alleen.'' zei Natasha met een glimlach. Ze kon niet geloven dat die Zwaderaar echt aardig was tegen haar. Ze betaalde de prijs en liep naar binnen. Het was er aardig druk en Natasha herkende de ruimte even niet.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:35:17 GMT 2
Draconic stopte het geld in de bak en opende de deur voor haar. Hij keek haar na en glimlachte. Ze was best knap. Dat waren veel hufjes, was hem opgevallen. Glimlachend haalde hij zijn schoduers op en richtte zich weer tot de volgende.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:55:18 GMT 2
Natasha liep naar de bar en bestelde een boterbier. De boterbier warmde haar een beetje op. Dat had ze net nodig. ''Hé Natasha!'' zei de barman enthousiast. ''Wat is het hier druk zeg!'' zei Natasha verbaasd. Ze had niet zoveel mensen verwacht.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 18, 2007 21:59:56 GMT 2
"Ben ik te laat?" zei Thomas hijgend terwijl hij naast Draconic ging staan en deze aanstootte "Wanneer beginnen we?". Elin liep naar binnen en ging naast Thomas staan, wachtend om kaartjes te kopen. Ze mocht dan wel de afgelopen weken mentaal compleet vergaan zijn, ze moest nog wel aan haar sociale contacten werken. Met jongens.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:01:35 GMT 2
Draconic sloeg Thomas vriendschappelijk op de schoduer en wierp een vreemde blik op Elin. 'Weet je zeker dat jij gratis naar binnen mag? Je staat neit op mijn lijst...' Hij grijnsde naar Thomas. 'We zijn nog zeker anderhalf uur verwijderd van het grote moment...' Hij bedoelde zowel eht concert als zijn eigen grote optrden.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 18, 2007 22:06:47 GMT 2
"Dus ik ben op tijd" concludeerde Thomas en schonk Elin een vage glimlach en deed een stap van haar weg. Hij was de overdreven lirt pogingen van haar, waar menig ander jongen op zou zijn gevallen, nog niet vergeten. "Ik wacht op een kaartje" zei Elin bits en deed haar handen op haar heupen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:11:19 GMT 2
Draconic lachte. 'Hier is je kaartje, schone Zwad vrouwe, mag ik dan van jou de vijf sikkels, zodat ik jou een verdere heel fijne en muikale avond kan wensen en je niet meer hoef te zien?' Hij schonk haar zijn leifste glimlach, mar kopn een valse grinnik niet onderdrukken.
|
|
|
Post by LAURA ?! on Nov 18, 2007 22:12:34 GMT 2
Lukas liep in Draconic's richting en haalde heel even zijn hand door zijn haren. Hij stopte vlak voor Draconic zelf en keek hem even minachtend aan. Zelf droeg hij een normale lange lichtblauwe spijkerbroek die licht gerafeld was. Hij droeg een dun donkerblauw t-shirt met enige tekst erop. Hij gaf even een vluchtige blik de 3 bezemstelen binnen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 22:16:22 GMT 2
'Hoi, hoe gaat eht met jou?' Draconic zette een angstig blije lach op naar Lukas. Hij kon de jongen neit uitstaan en zijn houding ook niet, maar tenzij de jngen een grote bek opzette, moest hij vriendelijk blijven. 'Met hoevelen ben je?'
|
|