|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 17:55:23 GMT 2
Aan weerzijden van de deur stonden twee potige mannen, die Draconic door zijn vriend Dan had weten op te trommelen. Dat kwam goed uit, want hij was veel te druk om de hele avond bij de deur te staan. Goed, op het moment stond hij er wel, wachtend op vrienden die hij naar binnen kon laten gaan en uitschot de deur te wijzen. En natuuurlijk om de financien bij te houden. Manager zijn was zwaar werk... Daarbij wilde hij graag nog iets besrpeken met Meera. Zijn hand ging vluchtig naar de bobbel in zijn broekzak. Bij de gedachte klopte zijn hart al in zijn keel.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 17:59:17 GMT 2
[Meera & Rach moeten nog gaan shoppen XD Hebben ze dat dan algedaan offe? xD ]
Rachanna liep naar de deur toe. Ze verwachtte dat er veel mensen zouden komen. Je kon dit toch gewoon niet missen? Ze moest grijnzen toen ze de mannen bij de deur zag. Zelf had ze zich ook goed gekleed, vooral sexy het bleef en concert, en zou Meera daar ook nog even helpen met make-up en alles. Ze bleef bij de ingang van de deur staan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:07:29 GMT 2
Meera had de dag van te voren geregeld dat haar 2 jurken al in de 'kleedkamer' aanwezig zouden zijn, anders bracht dat ook nog wat gezeur met zich mee. Ze had de hele nacht niet kunnen slapen en de hele dag door had ze al een adrenaline kick. 'Vandaag is het dan zover, vandaag is het dan zover!' mompelde ze jubelend tegen zichzelf. Al wist ze dat het nog 3 uur duurde, ze kon niet langer op school blijven.
Daarom kwam ze dan aangelopen. Gekleed in een makkelijk zwart shirt en een spijkerbroek aan, waarom zou ze nu ook al iets beters aanhebben, sprong ze bijna richting de 3 bezemstelen. In de verte zag ze de 2 stevig gebouwde mannen en kon zichzelf bijna niet meer inhouden. En daarnaast stond Draco. 'Aaahh!!' kwam ze vol energie op hem afgesprongen. 'Ik kan echt niet beseffen dat het vandaag zo ver is.' Het was moeilijk om stil te staan en zag er dan ook waarschijnlijk raar uit maar vandaag kon niks het verpesten.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:10:13 GMT 2
Draconic zag Rachanna eerder dan Meera, maar de energie waarmee ze op hem af rende dwong voorang. Draconic opende zijn armen om haar te kunnen omarmen. 'Je bent er! En mooi op tijd, gelukkig. Snel naar je kleedkamer jij! BEreid je voor! Snel snel snel, dan kun je nog even ontspannen en wat nummers doornemen. Ik ben zo bij je.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:13:05 GMT 2
Chloë kwam met een brede grijns op haar gezicht aanlopen. Ze wist dat ze veel te vroeg was, maar verwachtte dat er ook al een paar anderen zouden zijn, en wilde graag alles meemaken. Ze zag al vanaf een afstand de twee mannen bij de deur staan, en ze grinnikte even. Ze zag Draconic, Rachanna en Meera ook en haar glimlach verbreedde zich. 'Hé! Ik dacht al dat jullie er al zouden zijn!' riep ze enthousiast. Ze gaf Meera even een duw. 'Vandaag is je grote dag, meid!'
|
|
|
Post by Lisa .. on Nov 18, 2007 18:13:50 GMT 2
'Rach! Chloë!' riep ze vrolijk en sprong richting haar vriendinnen nadat ze Draco los had gelaten. 'Volgens mij heb ik nog nooit zo wakker geleden.' Met een enorme grijns keek ze haar vriendin aan en schoot daarna in de lach door Draco. 'Aye Aye maneger.' lachde ze vervolgens en sleepte haar gitaar mee naar binnen, op zoek naar de kleedkamer die speciaal voor deze dag ergens was ingebouwd.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 18:29:27 GMT 2
Draconic grijnsde. Hij gaf haar nog even een kus op haar voorhoofd voor hij Meera liet gaan. Nu kon hij eindelijk zijn aandacht op zijn vriendin richten. Hij zoende haar op de mond en fluisterde zachtjes : 'ik hou van je', in haar oor. Hij grijnsde breed naar Chloë en opende de deur voor Rachanna en haar. 'Trreed binnen en zoekt u een plek. Hou er alsjebleift ook eentje voor mij bezet.'
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 18, 2007 18:59:36 GMT 2
[-skip van kleedkamer hier weer heen xD-]
Chloë kwam de kleedkamer weer uit en liep naar Rachanna toe. Ze had wel aangevoeld dat Draconic even alleen met Meera wilde praten, en wilde hen dat zeker niet onthouden. Ze dacht dat het iets tussen manager en ster was. 'He Rach! Wat doe jij vanavond aan? Ik kon niet kiezen, misschien kun je me helpen?' vroeg ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 19:40:08 GMT 2
( Draconic komt weer terug. Was hij weg dan? xD)
Draconic grinnikte naar Chloë. 'Kom op, Meer heeft je nodig. Mijn lieve schatje, hetzelfde geldt voor jou. Stresballetjes liggen klaar. Kom op, ga ga ga. Ik wacht op.. ehm.. de grote gast zeg maar.' Hij lachte kwaadaardig en keek uit naar de organisator van eht festifal.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 18, 2007 20:10:41 GMT 2
Natasha liep naar de 3bezemstelen en zag de wachtrij. Het was al best druk, ookal zou het concert pas over een tijdje beginnen. Ze had een sexy korte rode coctailjurk aangetrokken en begon het nogal koud te krijgen erin. Ze wou geeneens zo heel graag naar het concert, ze kwam meer om even een praatje te maken met de barman. Maar in een beetje muziek had ze ook wel zin in, ookal kende ze Meera niet zo goed.
|
|