|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:49:54 GMT 2
Lena grinnikte. "Ik heb niet gezegt dat ik niet zou komen hoor." Ze voelde opnieuw haar wangen een beetje rood worden. "Wat hij zegt."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 23:50:22 GMT 2
Draconic voelde hoe zijn hart stopte toen hij Hunter zag. Hij wist niet zeker wat hij moest antwoorden. Zou voldemort hem vermoorden als hij zijn zoon liet betalen? Of zou hij... als hij een grif zonder te beatlen binnen liet... 'Vijf sikkels,'mompelde Draconic. Hij rilde zacht en deed een stap naar achteren.
|
|
|
Post by ruka on Nov 18, 2007 23:53:20 GMT 2
Hunter keek met een lach naar Draconic. "Tien sikkels, ik betaal voor Lena, en nog vijf sikkels die je in je eigen zak mag stoppen" Hij zag dat Draconic een beetje zenuwachtig deed. Hij gaf de sikkels en keek even naar Lena, en hij liep door en trok Lena een beetje mee.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 18, 2007 23:59:35 GMT 2
(hahahahaha!!!)
Lena glimlachte naar Hunter en liet haar geld voor wat het was. "Doei." Zei ze vrolijk tegen Draconic toen ze doorliepen en zwaaide. Toen ze iets verder waren richtte ze zich naar Hunter en gaf hem een kus op zijn wang. "Gek, je had niet voor me hoeven te btalen hoor."
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:03:12 GMT 2
Draconic nam het geld aan en deed haastig nog een stap opzij. 'Prettige avond,'zei hij, iets te hees. Zodra ze weg waren schraapte hij zijn keel en na een poaar keer adem halen kon hij zijn ontspannen houding weer aanenemn. Toch voelde hij zich neit helemaal veilig, met zijn rug nar die deur...
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 0:04:15 GMT 2
Hunter keek met een lach naar Lena, en hij kreeg een warm gevoel in zijn buik door de kus. "Tuurlijk wel, ik laat een mooie dame toch niet betalen" Hij wist niet meer zo goed wat hij moest zeggen, hij stond een beetje versteld van de kus.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 0:11:43 GMT 2
Lenas glimlacht werd nog breder. "Dan nog, ik ben niet zo arm hoor." Ze lachte en ging een klein beetje dichter tegen hem aanlopen.
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 0:14:36 GMT 2
"Daar gaat het niet om, ookal was je stinkend rijk, dan had ik nog voor je betaald hoor, ik denk niet dat je arm bent" Hij keek om zich heen. "Waar wil je ergens staan?" hij ging maar over op een ander onderwerp.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 0:15:08 GMT 2
(niet meer posten hier, okeej? anders lopen mensen te ver achter.)
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 17:25:09 GMT 2
Chloë liep grinnikend achter Rachanna aan. 'Maarre, Rach - je moet me nog wel even helpen met kiezen wat ik aandoe, zoals ik zonet ook al zei,' grinnikte, waarna ze de kleedkamer weer instapte. Ze was toch wel een beetje benieuwd naar wat Draconic met Meera overlegd had, dat zij er niet bij had mogen zijn.
Chris liep op de Drie Bezemstelen af, en stopte bij de deur. Hij liet eerst zijn blik door het café gaan, en zag Flora zitten. Dan zou Aylin er ook moeten zijn, redeneerde hij. Dat was de voornaamste reden dat hij gekomen was. Hij keek Draconic aan. 'En, hoe duur is het?' vroeg hij, terwijl hij al een aantal sikkels uit zijn zak haalde.
|
|