|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 17:49:10 GMT 2
'Vijf,' antwoordde Draconic vaag. Hij voelde nog steeds overal kippevel. Hij kreeg echt de zeunuwen van die gozer... Hij richtte snel zijn aandacht op Chris en wist een flauw lachje te produceren. Nou maar hopen dat dit geen slecht voor teken was voor zijn plan...
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 17:56:02 GMT 2
Chris telde zijn Sikkels en kwam er tot zijn opluchting achter dat hij net genoeg bij zich had, en ook nog één Sikkel overhield. Hij drukte Draconic vijf geldstukken in zijn hand en stopte ondertussen zijn laatste geld in zijn broekzak. 'Oh, weet je trouwens of Aylin er ook is?' vroeg hij aan hem, omdat hij haar nog steeds niet had kunnen ontdekken tussen de mensen.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 18:03:20 GMT 2
Natasha had een tijdje staan praten met de barman en had al aardig wat biertjes op. Het was echt heel erg druk ondertussen geworden en ze zag Karl nog steeds niet. Hopelijk zag ze nog wel wat andere bekende mensen die ze mocht, want ze kon niet de hele avond met de barman praten.
Karl stond in de rij voor de deur en bibberde van de kou. Hij hoopte dat hij genoeg geld mee had, maar anders liet hij Natasha gewoon halen. Die had vast wel geld bij zich. Er waren nog 5 mensen voor hem voordat hij eindelijk naar binnen kon en wat warm kon worden.
|
|
|
Post by melien on Nov 19, 2007 19:26:26 GMT 2
Elvira liep naar de drie bezemstelen. Ze vroeg zich af waar Roc was. Ze had hem in de hal niet gezien en had maar gewoon besloten dat ze alvast naar de drie bezemstelen zou gaan. Ze liep vrolijk neuriend door zweinsveld richting het cafe. Ze zag het al en vroeg zch af of Roc al binnen zou zijn. Naja, ik wacht wel even 5 minuutjes voordat ik naar binnen ga..
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:35:14 GMT 2
Roc grijnste toen hij Elvira zag. "Ha schoonheid." Zei hij en liep op haar af. "Sorry, ik was vergeten waar we hadden afgesproken, dus ik wachtte hier maar."
|
|
|
Post by melien on Nov 19, 2007 19:36:13 GMT 2
Elvira grijnsde toen ze Roc zag. "Heej schat." begroette ze hem. Ze gaf hem een kus. "Zoiets dacht ik al. Daarom was ik maar hierheen gekomen." zei ze daarna, nog steeds grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 19:39:52 GMT 2
Thomas volgde Draconics blik en maakte, net zoals hij, ook een nerveuze en gespannen indruk. Hij schraapte met zijn voet over de grond en wendde zijn blik af.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 19:41:43 GMT 2
"Hey El! Hey Roc!" Begroette Mariël Elvira en Roc. Daarna liep ze verder. Angelina liep met haar mee. "5 sikkels was het toch?" Zei Mariël vrolijk, ze was nou een maal heel erg vrolijk. Ze zocht even naar 5 sikkels en Angelina begon zo ongeveer haar halve tas even overhoop te halen.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 19:47:02 GMT 2
Lena grinnikte. "Maakt mij niets uit eigenlijk. Ergens." Ze keek om zich heen en zag toen een vrije plek. "Daar misschien?" Ze wees naar de plek.
Roc beantwoorde de kus en stak zijn hand daarna op naar Mariel. "Ja ach, ik ben niet zo helder vandaag. Ik loop al de hele dag te springen zo'n beetje. Nu Carmen weer beter is, zijn er eindelijk eens geen problemen. En bovenal had ik zin in nu."
|
|
|
Post by melien on Nov 19, 2007 19:50:49 GMT 2
"HEej Mar." zei Elvira lachend tegen haar vriendin. "Achja, eindelijk gaat alles een keer zoals het moet. Nu moet het alleen wel zo blijven." zei ze daarna tegen Roc. Ze pakte zijn hand en trok hem zachtjes mee naar de deur. Ondertussen 5 sikkels uit haar broekzak vissend. Mara kwam vrolijk aanlopen. Ze had haar favoriete rokje en favoriete hempje aan. Ze had zin in het concert. Ze liep vrolijk op de deur van de drie bezemstelen af. "Heej Mar!" zei ze tegen Mariël. Een van de weinige griffoendors waar ze min of meer mee kon opschieten.
|
|