|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:08:45 GMT 2
Draconic knikte vaag naar Mariël en wierp een blik op Thomas. 'Ik krijg de zenuwen van die gast. Moest de Darklord hem ou perse naar dezelfde school als ons sturen? Ik vraag me nog steeds af of het is om ons in de gaten te houden,'fluisterde hij tegen zijn vriend. Hij glimlachte half naar de mensen. Het drong neit eens tot hem door wie het waren.
|
|
|
Post by Madjic on Nov 19, 2007 20:35:04 GMT 2
Roc pakte de hand waarmee ze sikkels zocht vast. "Nee, lieveling." Fluisterde hij en haalde de al uitgetelde hoeveelheid sikkels uit zijn zak. "De heer hoort te betalen." Grijnste hij.
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 20:51:27 GMT 2
"Inderdaad" mompelde Thomas en merkte dat hij kippenvel had. "Kon hij niet beter naar Klammfels, of een privéschool"
|
|
|
Post by ruka on Nov 19, 2007 21:15:38 GMT 2
Hunter knikte en liep er naartoe. "Als je het niet kan zien dan mag je wel op mijn rug zitten" zei hij met een lach
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 21:39:44 GMT 2
Chris verwachtte geen antwoord meer van Draconic en liep daarom maar gewoon naar binnen, waar hij naast Flora neerplofte. 'Ha Floor, ik dacht al dat jullie hier zouden zijn. Waar is Aylin?' vroeg hij. Hij vermoedde dat hij van Flora wel antwoord zou krijgen.
Amber sloot zich aan in de rij, en deed steeds ongeduldig een stap opzij om te kijken of het al een beetje opschoot. Ondertussen telde ze haar geld nog eens na. Ze had niet verwacht genoeg Sikkels te hebben, eigenlijk was ze altijd platzak. Maar ze had in haar hutkoffer nog ergens een paar verstopte geldstukken gevonden.
|
|
|
Post by johanneke on Nov 19, 2007 21:42:34 GMT 2
Het was nu Karl's beurt om te betalen. Hij keek naar de grote gasten en werd een beetje nerveus. Hij hoopte nu echt dat hij genoeg geld had. ''Hoeveel is het?'' vroeg Karl. Hij kruiste zijn vingers in de hoop op geluk.
|
|
|
Post by Merel on Nov 19, 2007 21:49:03 GMT 2
Mariël lachte om Angelina die nogsteeds het geld niet kon vinden. Daarom betaalde ze maar even 10 sikkels zodat ze door konden lopen. "Uuh bedankt, dat krijg je nog terug." Zei Angelina grinnikend. "Komt wel joh! Hey Chris, Flora!" Zei Ze vervolgens en samen liepen ze naar hen toe.
"Aaa Bonjour Chris.. Aylin ies met de andere Zwadderaars Meera 'elpen of zoiets.. Ach je weet 'oe dat gaat bij meidien.. Nog even geduld dus.." Zei ze met een glimlach en begroette toen ook Angelina en Mariël
|
|
|
Post by Krista - on Nov 19, 2007 21:52:15 GMT 2
Thomas schudde even met zijn hoofd en wendde zich tot Karl. "5 sikkels" zei hij, de prijs van het papier voor hem voorlezend.
|
|
|
Post by » Aline. on Nov 19, 2007 21:53:11 GMT 2
'Aha, oké,' zei Chris tegen Flora. Hij draaide zich om en zag Angelina en Mariël aankomen. 'Hallo! Jullie ook hier!' Hij glimlachte naar hen. 'Oké, wie wil er wat drinken? Ik trakteer,' zei hij gul, totdat hij zich herinnerde dat hij nog welgeteld één Sikkel in zijn broekzak had zitten.
Amber zuchtte geïrriteerd. 'Vijf sikkels,' zei ze tegen Karl, die de enige was die nog voor haar stond. Hoe vaak had ze Draconic het bedrag al niet horen zeggen? Kennelijk drong het bij bepaalde mensen niet zo snel door.
Charlotte kwam aan slenteren. Eerst was ze niet van plan te gaan, aangezien ze het niet bepaald erg goed kon vinden met de meeste Zwadderaars. Toch had ze besloten een kijkje te gaan nemen, vooral nadat ze gehoord had dat haar meeste vrienden ook kwamen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 16:54:53 GMT 2
Draconic knikte. 'Of gewoon zelf lesgeven ofzo... Ja vijf sikkels. Oh..' Hij keek Chris na. Nou, dan maar niet. Hij had staan dromen, als je een anchtmerrie dromen kon noemen. Hij zuchtte diep. 'Waar blijft dat sotmme kind...'mopperde hij, zoekend naar het frusterende Cubaanse figuur die had meoten komen helpen.
|
|