|
Post by Merel on May 31, 2007 20:21:59 GMT 2
Tristan was immidels ook gaan zitten en moest grijnzen. Iedereen was echt bezopen, en bij hem viel het nog aardig mee. "Voor iedereen een boterbier, gok ik zo!" Zei hij en keek in het rond.
Mariël moest lachen toen ze naar Leyla keek. "Staat je leuk meid!" zei ze. Ze wende zich weer tot de rest. "Ach Florian stel je niet zo aan! Je zou haast zeggen dat het er beter op geworden is!" Ze grijnsde nu en knikte toen naar Tristan dat ze ook wel een boter biertje luste.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 20:31:23 GMT 2
"Erg grappig ben je vandaag" zei Florian grijnzend "Waar heb je dat geleerd?". Evan grinnikte en keek even de kring rond. De meesten kende hij wel, Florian niet zo goed maar hij had een keer tegen hem gezwerkbald, en zwaar verloren. Dus een goede relatie met hem had hij niet echt, maar dat kon nog komen.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 20:41:30 GMT 2
Mariël grinnikte. "Weet niet. Ik zag jou en dacht.. Mmm, misschien kan ik er iets mee. Een goede grap is nooit weg. Misschien kun je er nu zo'n hannekam van maken!" zei ze. Haar haar werd licht rood/roze. Ze moest lachen. "Mij ook een boterbier!" zei ze tegen Tristan.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 21:02:14 GMT 2
Aaron was tegelijk met Tristan naar de rest toe gelopen en knikte toen iemand ('t was tristan toch die het vroeg??) vroeg of iedereen een boterbier wilde.
Elvira moest glimlachen door Leyla's reactie. Ze vond het wel leuk bij haar staan. Inmiddels had haar haar nog steeds een oranje kleur maar deze keer iets doffer aangezien ze rustiger was geworden. Ze keek de tafel rond. Er zaten allemaal mensen die ze, nog, niet kende. Ze hoopte dat ze allemaal na dit uitstapje een beetje bevriend zouden zijn. Ook zij knikte van ja op de vraag/opmerking over boterbier.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 21:12:27 GMT 2
"Zie je wel" zei Florian met een grijns "Ik ben gewoon een enorme komische inspiratiebron, voor mens én dier". Hij grinnikte even.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 21:17:52 GMT 2
"Zolang je mij maar als mens ziet." Zei ze zogenaamd heel drijgend. Haar haar werkte alleen niet mee en kleurde Oranje van de lol. Haar gezicht wist ze wel in plooit te houden. "Als je je geweldige krachten nou ook eens op die docenten gebruikte, hadden we tenminste wat meer lol in de les!" Zei ze nog steeds kon ze haar gezicht in plooi houden, Maar met moeite.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 31, 2007 21:18:35 GMT 2
Lili knikte even als antwoord op de boterbiervraag en bekeek rustig de anderen eens goed, stuk voor stuk.
Vic zei op een toon zodat iedereen aan tafel het wel zou moeten horen tegen Tristan,'Je kan beter vragen volgens mij wie er niet hoeft.' Het kwam er lichtelijk spottend uit. Daarna lachde hij om het haarkleur gebeuren en de opmerking van Florian.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 21:41:45 GMT 2
"Jij bent meer een schaapje Mariël" zei Florian terwijl hij diep in gedachten met zijn ogen bijna dichtgeknepen naar Mariël staarde "Dat komt door je haar". Hij grijnsde en keek hoe Mariël hierop zou reageren. het was niet zijn bedoeling om haar te kwetsen, maar hij zei nu eenmaal meteen wat in hem opkwam.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 21:47:31 GMT 2
Elvira dacht 'oh ow' ze wist dat Mariel dat niet zo heel erg leuk zou vinden. Ze keek naar Mariel en zag dat ze te veel lol had om beledigd te raken. Elvira keek even omstebeurt naar Florian, Evan en Aaron. Naar alledrie lachte ze. Ze lachter echter wel op een andere manier naar Aaron dan naar de andere twee.
"Vind je?" vroeg Aaron aan Florian. Hij vond het haar wel leuk staan bij iedereen. Toen Elvira naar hem glimlachte glimlachte hij naar haar terug. Op dezelfde manier als dat zij dat deed.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 1, 2007 8:14:28 GMT 2
"Ik ben sarcatisch, sadistisch" verduidelijkte Florian naar Aaron en grijnsde breed. "Ik meen het niet hoor" zei hij toen waarschuwend naar Mariël. "Eigenlijk lijk je veels te veel op Mariël. Raar he?"
|
|