|
Post by Merel on May 31, 2007 11:49:01 GMT 2
Mariël Rende naar de 3 Bezemstelen. Snel deed ze de deur open en keek in het rond. Het was nog niet zo heel vol, maar dat zou snel komen met dit weer. Ze telde even met hoeveel ze waren. Vic, Lili, Florian, Evan, Aaron, Elvira, Tyra, Tristan, Leyla, Zijzelf... Ze kwam bij 10.. Ze vroeg aan madam Rosmerta of ze nog zo'n grote tafel overhadden, En ze wees naar de tafel in de hoek. Ze ging eraan zitten en wachtte.
Tristan kwam ook aangehold. Hij was al aardig nat geworden. Hij opende de deur en keek in het rond. Hij Zwaaide naar Mariël toen hij die zag. Hij hield de deur open voor de rest.
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 11:58:03 GMT 2
Leyla stormde de deur door. In haar haast bedankte ze Tristan nog voor het open houden van de deur. Ze keek of ze Mariël zag en ging tegenover haar zitten aan de lange tafel. "Boterbier zeker?" Vroeg ze Mariël. Nu maar wachten tot de slome slakken (Zoals ze dat in de dreuzelwereld zeggen.) eraan kwamen.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 16:14:03 GMT 2
Elvira rende door de deur. Ze bedankte Tristan even vluchtig en ging toen bij Mariel en Leyla zitten. "Lekker weer hea?" vroeg ze met een grijns. Gelukkig was haar haarkleur niet uitgelopen. Dan had ze zich moeten omkleden en daar had ze geen zin in.
Vlak achter Elvira liep ook Aaron de drie bezemstelen binnen. Hij bedankte Tristan, keek even waar de rest was en zag dat er alleen nog drie meiden waren. De rest zou wel behoorlijk nat worden. Hij had geen zin om alleen met drie meiden te zin op dat moment dus ging hij maar naast Tristan staan. "Niet helemaal kletsnat geworden zie ik." zei hij met een grijns.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 16:17:26 GMT 2
"Nee Valt mee, Ik hoop dat de andere ook niet bezopen zijn." Zei hij met een grijns en keek snel even om de hoek om te kijken waar de rest bleef.
Mariël lachte. "Ja echt geweldig! Maar volgens mij kan dit niet uitlopen." Zei ze en pakte haar haar vast. Ze keek naar Leyla. "Ik denk dat het wel zo vriendelijk is om even op de rest te wachten gek!" ZEi ze met een grijns.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 16:33:43 GMT 2
"Ik denk het wel als ze neit opschieten. In ieder geval kunnen ze snel naar binnen dankzij jou. En koud wordt het hier toch niet echt aangezien het niet zo koud is buiten. Vind ik dan. Wat vind jij?" zei Aaron tegen Tristan.
"Ik denk het ook niet nee." zei Elvira terwijl ze haar haar weer een beetje in model bracht. Ze keek van MAriel naar Leyla en weer terug. "Wat heb ik gemist?" vroeg ze verbaasd.
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 16:49:28 GMT 2
Ze zag Elvira binnen komen en daarna Aaron. "Ik wou het ook niet nu al bestellen gekkie! Maar voor straks." Zei ze met een lach. Ze keek naar het haar van Elvira en Mariël. Zelf wou ze ook best wel die kleuren in haar haar. "Hoe hebben jullie dat gedaan? Met jullie haar dan bedoel ik." Vroeg ze.
|
|
|
Post by melien on May 31, 2007 16:55:54 GMT 2
"Zo." zei elvira met een grijns. Ze wees met haar toverstok op Leyla's haar en mompelde zachtjes de spreuk. Ze was echt in een vage bui. Ze had zin om iedereen zulk haar te geven maar ze hield zich nog net op tijd in.
|
|
|
Post by leyla on May 31, 2007 17:19:46 GMT 2
Leyla schrok toen de toverstok op haar werd gericht maar werd gerust gesteld met het idee dat haar haar ook zo werd. Zelf toverde ze een spiegeltje voor haar om haar haar te bekijken. Haar haar werd blauw waardoor de andere konden zien dat ze er blij mee was. Maar haar haar was niet het enige waaraan je dat kon zien. Er stond een grote glimlach op haar gezicht. Ze keek naar Elvira en bedankte haar.
|
|
|
Post by Krista - on May 31, 2007 17:49:14 GMT 2
"Mijn coupe soleil!" zei Florian dramatisch toen hij de 'drie bezemstelen' in strompelde en even met zijn hand door zijn haar ging. Hij ging op een wankel stoeletje zitten en probeerde zijn jas uit te trekken, die doorweekt was van het regenwater.
Evan volgde als een soort van doorweekte hond, en plofte met een diepe zucht naast Tristan, en rilde even.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 31, 2007 18:46:24 GMT 2
Lili kwam als een van de laatste binnen, voelde even aan haar haar en kneep er even in. Er vielen wat druppels op de grond, maar ze liet het maar voor wat het was. Aangezien bijna iedereen in de 3 bezemstelen natgeregend was en hier was om te schuilen, maakte het haar niet uit. Ze liep naar de tafel en ging naast Aaron zitten.
Vic liep snel naar binnen, hij wist niet waarom hij zo nodig een extra rondje door de regen wilde rennen. Hij schudde even met zijn hoofd en liet het natzijn voor wat het was en liep achter Lili naar de groep. Hij lachde even tevreden en ging ergens op een stoel zitten.
|
|