|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 13:18:37 GMT 2
Evan glimlachtte en dronk vrijwel zonder iets te zeggen zijn boterbier op terwijl hij naar de anderen keek. Het was best gezellig, vond hij, aangezien hij niemand kende hier. Hij had verwacht dat er toch zoiets als groepjes zouden ontstaan, maar dat was tot nu toe niet gebeurd. En het viel hem op dat Mariël toch wel heel veel aandacht voor Florian bleek te hebben, maar dat kon hij zich ook inbeelden.
Florian grijnsde en nam een (te) grote slok, waardoor hij bijna alles weer uitspuugde. Hij hoesste even en grijnsde dan verontschuldigend "Dat was iets te veel" zei hij moeizaam en lachtte.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 14:30:19 GMT 2
Mariël moest lachen om Florians aktie. Zelf dronk ze ook wat, expres kleine slokjes, en keek in het rond. Ze kende eigenlijk iedereen wel of via via. "Evan, Hoe gaat het eigenlijk met ons Zwerkbal team?" Vroeg ze aan hem. Ze wist dat hij wachter was.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 16:26:07 GMT 2
"Vrij goed" zei Evan en glimlachtte even, blij dat er een gespreksonderwerp kwam waar hij zichzelf helemaal in zijn element vond. Namelijk Zwerkbal "We trainen vaak, misschien iets te vaak, maar ik denk dat we eigenlijk wel klaar zijn voor de eerste wedstrijd"
"Ik hoop dat je gaat winnen" zei Florian en grijnsde "Niet van mij natuurlijk, maar van Zwadderich. Die hebben een ijzersterke ploeg dit jaar, als je het mij vraagt"
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 16:28:39 GMT 2
"Griffoendor wordt gewoon kampioen, en daar kan zelfs Huffelpuf niks aan doen." Verzon ze snel en dreunde het hardop op. Ze grijnsde flauw naar Florian. "Tenminste ik vind dat we het wel verdient hebben, en ik denk dat we zelfs van Zwadderich kunnen winnen!" ze glimlachte breed. Ze vond gewoon dat ze moesten winnen.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 16:33:00 GMT 2
"Ik vind dat huffelpuf mag winnen" zei Florian bloedserieus terwijl hij grijnsde "Ik bedoel. We winnen nooit wat". Hij snikte overdreven en grinnikte kort.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 16:36:25 GMT 2
"Aaaah, wat zielig nou." Zei ze en keek even heel verdrietig naar Florian. "Komt waarschijnlijk omdat Griffoendor gewoon overal de beste in is." Zei ze en grijnsde breed. "Maar als Griffoendor nou eens niet zou winnen, doe dan Huffelpuf of Ravenklauw dan maar, eigenlijk alles beter dan Zwadderich.. Ik heb geen zin in die eeuwige pesterijtjes van hun daarover." vervolgde ze met een zucht.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 16:41:34 GMT 2
"als jullie verliezen, en wij ook, krijg je ook mijn pesterijtjes daar over" zei Florian droogen nam nog een slok, ditmaal een kleinere. Evan grinnikte en volgde Florian's voorbeeld, en nam ook een slokje.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 16:50:21 GMT 2
Mariël haar haar werd blauw. "Evan Zorg er ALSJEBLIEFT voor dat we van Huffelpuf winnen." Zei ze smekend. Ze had geen zin in het feit dat Florain haar dan het helejaar zat te plagen daarmee. Ze wou hem eerder plagen. Ze nam een slokje, wat niet zo'n slim idee was, en begon te proesten en te kuchen want ze had zich verlikt.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 19:11:19 GMT 2
Elvira was stil gevallen. Ze had niet zo veel met zwerkbal. En die competitie tussen de afdelingen kon haar gestolen blijven. Haar haar was blauw omdat ze zo stil was geworden. Ze zat de hele tijd voor zich uit te staren en af en toe keek ze even naar Florian.
Aaron volgde geboeid het gesprek. Zwerkbal vond hij wel iets hebben. Hij kon het alleen voor geen meter spelen. "Ik vind dat Huffelpuf gaat winnen. Griffoender heeft de beker nu vaak genoeg gehad.". Hij keek even naar Mariel en toen naar Elvira. Mariel nam volop deel in het gesprek, maar Elvira staarde een beetje voor zich uit zag hij.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 19:28:18 GMT 2
Vic was er even niet met zijn hoofd bij geweest, aangezien hij het nooit kon laten om niet met een gesprek over zwerkbal te bemoeien. 'Ik vind veel goed, maar de zwadderaars mogen niet winnen. Ravenklauw heeft dit jaar gewoon het beste team sinds jaren.' zei hij op een opscheppend toontje. Hij deed alsof hij het meende maar moest daarna lachen.
Lili keek even rond. Zwerkbal was wel gaaf, maar ze kon het voor geen meter. Ze was meer de goede supporter. Ze stootte Elvira aan en zei met een glimlach:' Heb je ook al zo'n gevoel dat je niet meekanpraten?'
|
|