|
Post by melien on Jun 3, 2007 19:39:30 GMT 2
Elvira schrok op toen Lili haar anstootte. Ze glimlachte vaag naar Lili en zei: "Zwerkbal interesseert me gewoon niet...". Daar liet ze het ook bij. Ze bleef gewoon voor zich uit kijken. Ze had ineens helemaal geen puf meer om gezellig te doen. Ze wist wel dat dat zo weer over was, maar ze vond het niet leuk.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 19:57:47 GMT 2
"Inderdaad!" zei Florian triomfantelijk met een blik op Aaron. "en huffelpuf heeft alle kansen natuurlijk, met mij in het team". "Of juist geen" zei Evan met een grijns.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 20:02:24 GMT 2
Aaron schoot in de lach. "Ik weet niet of we er blij mee moeten zijn dat jij in het team zit.." zei hij met een grijns. Hij meende het niet echt serieus, maar iedereen was Florian toch al aan het plagen dus kon hij daar ook nog wel tegen dacht Aaron.
|
|
|
Post by Merel on Jun 3, 2007 20:02:59 GMT 2
"Ik denk geeneen als ik jou zo zie." Zei ze grijnzend en keek hem zogenaamd heel onderzoekend aan.
"Ik denk dat Vic gelijk heeft. Ravenklauw gaat ditjaar winnen. We zijn nu in topvorm!" Zei hij en grijnsde breed. Hij was immers wachter. Hij nam nog een slok.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 20:06:57 GMT 2
"Jullie pesten mij allemaal!" zei Florian nep-verontwaardigd en keek een moment boos. Dat hield hij niet lang vol, en al gauw verscheen er een grijns op zijn gezicht.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 20:09:35 GMT 2
Elvira keek even naar Florian. 'Kan hij dan nooit normaal doen??' dacht ze. Ze vroeg zich af hoe lang het nog zou duren totdat het thema werd gewisseld. Ze wilde net een flauwe opmerking maken over zwerkbal in het algemeen maar slikte hem nog net op tijd in. Ze wilde de sfeer niet verpesten.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 20:37:39 GMT 2
'Tristan laat gewoon geen enkele bal door, dus daar kan gewoon niet gescoord worden' zei Vic lofend over zijn vriend. 'Florian, bewijs anders maar dat je zo goed bent, in onze wedstrijd.' zei hij uitdagend.
Lili keek even Elvira aan en zag dat ze zich hier erg aan irriteerde. 'Jongens overdrijven altijd zo lekker.' zei ze sarcastisch.'Zwerkbal okee, supporten en wat over praten is goed maar nu gaan ze wel ver.' zei Lili op een toon zodat alleen Elvira het hoorde.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 20:50:16 GMT 2
"ik laat ook bijna nooit een bal door" zei Evan een beetje verontwaardigd en keek naar Vic. "Dus er zijn ook andere wachters die het kunnen". Hij grijnsde even.
"Ik wed dat ik de snaai binnen tien minuten gevangen kan hebben" zei Florian rustig en staarde voor zich uit. Hij had gemerkt dat zijn grapje niet heel erg goed gevallen was bij Elvira.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 3, 2007 20:58:21 GMT 2
'Twas niet stom tegenover jou bedoeld, Evan, ik heb je nooit zien spelen dus kan geen oordeel klaar hebben.' zei Vic. 'En dat van die 10 minuten zien we nog wel.' Dat laatste was duidelijk tegen Florian. Vervolgens nam Vic een paar slokken boterbier.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 21:02:00 GMT 2
"Inderdaad. Ook dat Tristan alle ballen tegenhoud" zei Florian plagerig en nam nog een slok. Evan glimlachtte en knikte naar Vic "Had ik wel begrepen hoor" zei hij glimlachend en keek om zich heen. Een steek van verlangen schoot door zijn maag. Waarom was Anne er eigenlijk niet?
|
|