|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:11:01 GMT 2
Elvira moest toch wel lachen om Lili's opmerking. Op dezelfde toon zei ze tegen Lili: "Gelijk heb je. Maar valt dat niet af te leren dan?". Ze vroeg zich toch wel af hoe lang dat nog zo zou doorgaan.
Aaron moest lachen. "Even wachten met opscheppen jongens. Eerst laten zien en dan opscheppen. En prestaties tijdens de trainingen tellen niet mee." zei Aaron met een grijns.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 21:31:52 GMT 2
"Nee" zei Florian droog "Dan is zelfs het team van Zwadderich goed".
Evan dronk nog wat en keek naar de anderen "Gaan we eigenlijk de hele dag hier blijven zitten of gaan we zo ook nog naar Zacharius of het krijsende krot?"
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:39:08 GMT 2
Elvira mengde zich eindelijk ( ) in het gesprek. "Ik vind het hier wel gezellig. Maar ik wil op zich nog ergens anders heen. Wat denken jullie?" zei ze best zachtjes, maar wel hard genoeg zodat iedereen haar, net aan, kon verstaan. Ze keek even iedereen aan en daarna verdween ze weer in haar gedachten. Ze liep al de hele tijd met iets in haar hoofd maar telkens als ze erover na begon te denken kon ze er niet opkomenl. En als ze er neit over nadacht vrat het haar op van binnen. Elvira keek de rest wel nog aan ookal zag ze ze niet echt. Ze dronk het laatste beetje van haar boterbier op. Aaron moest voor de zoveelste keer die dag lachen. "Ik vind het wel een goed idee om nog ergens anders heen te gaan. Anders hadden we net zo goed bij het meer kunnen zitten ofzo.". Hij nam nog een slok boterbier en daarmee was zijn kroes leeg.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 3, 2007 21:45:57 GMT 2
"Jij bent écht in een vrolijke bui vandaag he?" zei Florian en grinnikte even, en strekte zich uit. "Ik vind het trouwens goed hoor" zei hij naar Elvira en Evan.
"oke" zei Evan en keek even naar Elvira "volgens mij is het inderdaad ook gezellig als we straks nog wat anders gaan doen. En het wordt hier steeds drukker" zei hij, doelend op de enorme mensenmassa die nu in de 'drie bezemstelen' was.
|
|
|
Post by melien on Jun 3, 2007 21:51:45 GMT 2
Elvira keek om zich heen. Het werd inderdaad steeds drukker. Ze keek door een van de ramen naar buiten en zag dat het minder hard regende. Het zou niet lang meer duren voordat het droog zou zijn. Er speelde even een glimlach om haar lippen. Haar haar was inmiddels weer dof oranje. Ze had besloten om er niet langer over te piekeren.
|
|
|
Post by Merel on Jun 4, 2007 15:06:55 GMT 2
"Oke eerst laten zien, dan zeggen dat je nogsteeds de beste bent. Klinkt logisch." Zei hij grijnzend. "Maar ik zou nog wel even ergens heen willen. Waar, Maakt me niks uit." hij dronk de laatste paar slokken op.
"Florian, Ik denk dat jij de Snaai naar 10 minuten hebt." zei ze. Ze grinnikte. "Maar waarschijnlijk heeft Jade Miracle Hem dan al 5 keer gevangen, en overhandigd hem dan aan jou, om te laten voelen hoe een Snaai nou aanvoelt." Zei ze en haar haar werd nu Knal Oranje van de pret. "Mij maakt het niet uit waar we heengaan." Zei ze tegen Elvira.
|
|
|
Post by leyla on Jun 4, 2007 18:14:25 GMT 2
Leyla zat er de hele tijd maar een beetje bij. Ze had geen zin meer om Florian om te toveren in van alles en nog wat. En zwerkbal vond ze niks aan. Ze stond meestal te kijken voor de gezelligheid in plaats van het zwerkbal zelf. Ze keek naar haar kroes boterbier. Hij zat nog helemaal vol. Langzaam dronk ze haar glas leeg. Toen ze iets hoorde over ergens anders heen gaan, werd ze uit haar gedachten getrokken. Ze knikte instemmend naar Elvira en nam een laatste slok uit haar kroes.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 4, 2007 19:26:20 GMT 2
Florian was even stil op deze reactie van Mariël maar grinnikte toen "Dat is dan wel heel aardig van Jade Miracle, dat zij mij ook de kans geeft om hem aan te raken. We zullen zien". "Inderdaad" zei Evan grijnzend en nam nog een slok en zette zijn lege beker op tafel en rekte zich uit.
|
|
|
Post by melien on Jun 4, 2007 20:34:10 GMT 2
Elvira keek even in haar kroes boterbier. Tot haar teleurstelling was deze echter al leeg. Ze keek even de tafel rond en zag dat de meesten het al op hadden gedronken. Ze hoopte maar dat nu het gesprek over zwerkbal een beetje afgerond was. "Ik ga even naar de wc. Ben zo terug." zei Elvira tegen niemand in het bijzonder en stond op. Ze liep richting de wc's en ging daar naar binnen. Ze keek even in de spiegel en zag dat haar haar nog redelijk zat.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 5, 2007 7:37:44 GMT 2
Vic was even wat rustiger gaan doen en zat nu achterovergeleund de laatste slokke boterbier weg te werken, het warmde hem op na die regenbui van net.
Lili wierp even een blik op het raam en zag dat het bijna droog was. 'Ik ben het met Evan eens, zullen we anders snoep inslaan bij Zacharinus? Aagezien het toch bijna droog is?' Ze schoof haar lege kroes verder de tafel op nadat deze leeggedronken was zodat die niet van de tafel zou vallen.
|
|