|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:30:56 GMT 2
"Ik hou mijn mond" zei Florian schijnheilig en glimlachtte beleefd naar een oude tovenaar die voorbij kwam schuifelen. "Snel!" siste hij dan en probeerde Mariël naar buiten te duwen "volgens mij hebben ze me gehoord"
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:33:03 GMT 2
Mariël moest lachen. Ze sloeg haar arm om zijn schouder. "Ach wat maakt het nou uit Floor! Je schold alleen maar een paar bejaarden uit!" Zei ze grijnzend. Snel dook ze weg achter Elvira voordat Florian iets in zijn hoofd haalde.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:34:00 GMT 2
Elvira begon te lachen maar liep wel naar buiten. Die Florian toch, dacht ze. Ze schudde haar hoofd. Haar haar was inmiddels vel oranje.
(verder bij e winkels ofzo??)
|
|
|
Post by Krista - on Jun 6, 2007 22:15:37 GMT 2
"Ik schold niet" zei Florian grijnzend terwijl hij zijn arm ook om Mariëls nek heen sloeg. "Ik maakte aleen een, niet zo fatsoenlijke, opmerking. Klein verschil"(einen güten idee welke winkel?XD)
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 7:54:22 GMT 2
"Aaah m'n nek!" zei Mariël Dramatisch.. Daarna schoot ze in de lach. Ze begon Florian te kietelen omdat ze graag weer vrij wou ademen. "Maar dan alsnog, Ik weet neit of ze het zo leuk hebben gevonden." Ze keek naar een van de oude Tovernaars die nu erg boos naar hen staarde.
(Maakt mij niet uit xD )
|
|
|
Post by melien on Jun 7, 2007 17:02:19 GMT 2
Elvira moest lachen. "Heej stelletje kleuters! zullen we maar naar buiten lopen? Ik bedoel voordat we een heleboel boze tovenaars en heksen op ons af zien komen." zei Elvira met een grijns. Ze stond toch al bij de deur. (snoepwinkel!!!! )
|
|
|
Post by Krista - on Jun 7, 2007 18:16:13 GMT 2
Florian maakte een rare kronkel met heel zijn lichaam toen Mariël hem begon te kietelen en kwam met een rood hoofd weer overeind. Hij kon absoluut niet tegen kietelen. "Sgoed" zei hij, nog steeds half lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jun 7, 2007 21:09:22 GMT 2
Mariël moest lachen om Florians reactie. Die moest ze onthouden! "Ik vind het best.. Wacht ik haal de anderen even." Ze liep iets bij Florian en Elvira vandaan en brulde naar Aaron, Vic, Tristan, Tyra, Lili en Evan; "Komen jullie ook? Dan gaan we naar Die Snoepwinkel!" Ze kon even zo gauw niet meer op de naam komen.. (of ze kon hem even niet meer spellen xD )
|
|
|
Post by Lisa .. on Jun 7, 2007 21:18:09 GMT 2
Vic liep richting van Mariël, hij hoorde haar vaag wat roepen en stond binnen notime bij de uitgang, aangezien hij het benauwd begon te krijgen. Lili volgde Vic naar de uitgang, na even een blik op de oudere tovenaars te hebben geworpen en daarbij even gelachen te hebben. (Wie maakt nieuw topic?)
|
|
|
Post by leyla on Jun 8, 2007 11:20:03 GMT 2
Leyla moest lachen om wat Florian en Mariël allemaal uitspookte. Het was zo'n raar gezicht. Ze liep naar de deur. Daar bleef ze staan wachten tot dat de rest kwam en liep toen met ze mee naar buiten.
(zal ik topic maken?)
|
|