|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 8:29:40 GMT 2
"Anders rennen we wel" zei Florian lachend naar Lili en zette zijn beker met een klap op tafel. "Op" zei hij simpel en staarde even voor zich uit.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 8:56:40 GMT 2
Mariël nam een laatste slok boterbier en zette haar beker rustig op tafel. "Oke ik ben wel in voor een sprintje, vooral voor bakken met lollies!" Zei ze grijnzend.
Tristan keek even in het rond. "Ik vind alles best.. En voor lollies al helemaal!" zei hij. Hij stond op en deed zijn jas aan.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 11:43:49 GMT 2
Elvira kwam terug en zag dat ze op het punt van vertrekken stonden. Ze pakte haar jas en rekende even bij madam Rosmerta af. Ze zou de rest wel even trakteren. Daarna voegde ze zich bij de anderen.
Aaron schoof zijn kroes naar het midden van de tafel. Hij schoof zijn stoel achteruit en stond op. Daarna pakte hij zijn jas en deed deze aan. Uiteindelijk was hij zover en voegde zich bij de anderen.
|
|
|
Post by leyla on Jun 5, 2007 13:07:55 GMT 2
Leyla merkte dat iedereen opstond en hun jassen aantrok. Ze stond op en trok zelf ook haar jas aan. Ze had gehoord dat ze naar Zacharinus gingen om snoep te kopen. Daar had ze wel trek in. Chocola....Daar had ze trek in. Ze liep met de andere mee.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 18:02:48 GMT 2
Florian stond ook op en wurmde zich half door een groep bejaarde heksen richting de anderen. Hijgend bleef hij naast Aaron en Mariël, en Evan staan "Ik werd aangevallen" zei hij dramatisch "Maar ik heb het overleefd"
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 18:14:28 GMT 2
"Aangevallen? Door wat?" Vroeg ze flauw. Ze gaf hem een duwtje. "Geweldige aansteller ben je zeg!" Zei ze grinnikent.
Tristan liep naar Tyra toe. "Ga je ook mee? Of heb je zin om samen met mij ergens heen te gaan?" Vroeg hij. Het leek hem wel leuk om even met z'n 2en te zijn.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 20:44:52 GMT 2
Aaron verdraaide zijn ogen. "Je bent zeker door kleine spinnetjes aangevallen." zei hij met een grijns tegen Florian. Hij keek om zich heen maar miste nog een paar mensen.
Elvira kwam bij Florian, Aaron, Evan en Mariel staan. Ze glimlachte even naar iedereen. "Gezellige boel hier. Wel een beetje druk." ze doelde op het cafe. "Hoorde ik nou dat je werd aangevallen? Door wat dan?" vroeg ze aan Florian. Ze wist wel dat hij weer aan het overdrijven was, maar ze vond het wel grappig.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 5, 2007 21:10:55 GMT 2
"Door bejaarden" zei Florian serieus "Dat is veel.. veel erger dan 'kleine spinnetjes'. Hij rochelde even. "Ik ben dus heus niet bang voor spinnen". Bij het laatste woord sprak hij de 'P' overduidelijk uit.
|
|
|
Post by Merel on Jun 5, 2007 21:14:28 GMT 2
"Bejaarden? Kunnen die nog wat anders dan slapen, Eten of met hun kunstgebit spelen? Of was je bang dat we erachter zouden komen dat ze net je spiegelbeeld zijn?" Vroeg ze grijnzend. Zelf was ze ook niet bang voor spinnen. "Weet je zeker dat je niet bang bent? Ik zie hier namenlijk al een paar spinnen zitten." Zei ze flauw.
|
|
|
Post by melien on Jun 5, 2007 21:18:19 GMT 2
Elvira deed alsof ze doodsbang was voor spinnen. Ze dook achter Mariel maar meteen daarna kwam ze weer met een grijns tevoorschijn. "Zonder spinnen zou ddit cafe oersaai zijn." was het enige wat ze op dat thema zei. Op dat bejaaren gedoe reageerde ze liever niet aangezien ze in de gaten hadd dat een paar oude heksen naar hun stonden te kijken.
|
|